Eren Yeager
Hosszú út állt a felderítő csapat mögött mikor egy újabb kudarcba fulladt kísérlet után visszatértünk. A titánná változásom nagy hírt csapott az egységben és Hange teljesen megkergült és mindent meg akar tudni, így majdnem minden hétén utakat szerveznek kintre a falakon túlra. Nehéz elhinni, hogy mennyire feltud pörögni az a nő akár csak egy pillanat alatt ijesztő tud lenni. A lovak vágtattak én pedig középen egy szekéren ültem, újra lesérülve, hiszen Hange most az izmaimat tanulmányozta és szerte szét vagdosott. Nem volt meglepő már, hogy minden ember csillogó szemekkel kémlelt minket mikor bevonultunk a nagy kapukon. Körül néztem, gyerekek, unalmas házak, amiket sokszor néztem végig. Megakadt a szemem egy [H/SZ] hajú illetőn, aki próbált elég magasra nyújtózni, hogy ki lásson az emberek válla felett. Néztem ameddig el nem hagytuk az utcát, időközben a tekintetünk egymásra akadt. Észrevettem a kadét egyenruhát. Szóval katona, engem kémlel.
-Eren jól vagy? – nézett rám Mikasa aggódva, ami jelenleg nem nagyon izgatott. A egyén után kutattam mert eltűnt a tömegben.
-Igen. - mondtam ridegen és leszálltam, amit mindenki megilletődöttséggel kémlelt. Mikasa utánam kapott, de elrántottam a karomat.- Hagyj békén!
Kicsit fel vagyok háborodva, hogy mert kiszakítani annak a személynek a kémleléséből, jó oké ezt így végig gondolva elég ijesztő. Elindultam bicegve, de egész jól a kadétok hálókerülete felé. Jól ismerem már a helyet és amikor a dombon sétálok le felé észreveszem az alakot és Keith kiképzőtisztet aki idegesen ordibál rá. Gyorsítottam a tempómon és az illető mellé léptem, aki segítség kérően nézett rám.
-Oh Jó napot Eren! - mondta Keith normál hangnemben majd folytatta a szidását.- Hogy lehetsz ilyen engedetlen?!
-Keith kiképzőtiszt, miért szidja le? - kérdeztem hiszen érdekel van e még más oka is. Az emberünk nevetett egyet majd Keith rám nézett.
-Elment engedély nélkül a városba, és engedetlen! - mondta idegesen és toporzékolva, mint valami kisgyerek. – A büntetésed az ebédlő kitakarítása egy héten keresztül, ha ezt a viselkedést tanúsítod továbbra is akkor ez hosszabbodni fog.
A tiszt nagy hévvel eltűnt és ketten maradtunk. Elé léptem és mosolyogtam rá egyet, [Sz/sz] szemeiben eltudnék veszni bármikor. Most ne bazd el Eren!
-Eren Yeager! - nyújtottam felé a kezem. Kezem elfogadta és vigyorogva kezet fogott velem.
-[Y/N], örülök a találkozásnak- aranyos gyerek mosolya feldobta a napom, lehet később meg fogok halni Levi hadnagy által, de jelenleg pont nem érdekel. Megéri szenvedni miatta. Ezen a napon már csak vele szeretnék lenni.
-Segítsek a takarításban? – kuncogtam egyet és az ebédlő felé mutattam. Nevetett és bólogatott, ahogy csak tudott.Armin Arlert
YOU ARE READING
AOT preferences [HUN]
FanfictionMilyen lenne ha a kedvenc karaktereddel lehetnél együtt? :33