*Tijdsprong één maand*
"Goed gedaan liefje!" Nick neemt me in zijn armen en ik sla mijn armen ook om hem heen. Op aandringen van Max ben ik gestart met vaker te karten. Max is aan het regelen dat ik een test rit kan doen bij Van Amersfoort Racing.
"Ik vond dat ik toch nog beter kon." Geef ik toe.
"Je scheurde er nu al vandoor." Ik haal mijn schouders op, vermoeid trek ik mijn race pak uit.
"Johanna, heb je een momentje?" Henk, mijn trainer roept me, ik knik en draai me om naar hem. Als ik bij hem ben neemt hij me even apart waar niemand ons kan horen,
"Ik heb een heel goede mail ontvangen net." Begint hij, fronsend kijk ik hem aan, niet wetende waar hij naartoe wil.
"De mail komt van Van Amersfoort Racing, Max heeft het geregeld. Je mag dit weekend een testrit komen doen voor de formule 4." Ik kan mijn oren niet geloven,
"Dat meen je niet!?" Henk knikt met een brede glimlach, Gillend spring ik in het rond en geef hem een knuffel. Het is bijna niet te vatten, ik mag gewoon een testrit gaan doen!
"Nick!" Hij vangt me net op tijd op als ik in zijn armen spring,
"Jij hebt goed nieuws gekregen denk ik?" Ik haal mijn hoofd uit zijn nek en begin hevig mijn hoofd te knikken.
"Ik mag dit weekend een testrit gaan doen bij Van Amersfoort Racing!" Gil ik bijna in zijn gezicht.
"Dat is super nieuws! Ik ben zo trots op je! Heb je Max al gebeld om hem te bedanken?" Vraagt hij me dan.
"Nee dat ga ik nu doen." Nick zet me weer op de grond en ik neem mijn telefoon, door mijn blijheid kan ik amper mijn telefoon vast houden om Max zijn nummer op te zoeken. Concentreer jezelf Johanna, als ik Max zijn nummer vind druk ik meteen op bellen. De telefoon gaat een paar keer over voor hij opneemt.
"Dank u, dank u, dank u, dank u!" Roep ik als hij opneemt,
"Je hebt het verdient." Klinkt er door mijn enthousiaste bedanking,
"Ben je er dit weekend ook?" Vraag ik aan de Nederlander,
"Ik zou je testrit voor geen geld van de wereld willen missen. Dus ja ik zal erbij zijn en ik zal je Race Engineer zijn tijdens je rit." Verteld hij me,
"Ik ben nu al zenuwachtig."
"Voor niets nodig, Nick, Henk en ik zullen er zijn. We zien elkaar Zaterdag." We sluiten het gesprek af en dan ga ik me omkleden. Onderweg naar de auto heb ik ook al met mama en papa gebeld om het nieuws te melden, beide zijn ze trots op me dat ik deze kans krijg en ik moet deze ook grijpen vinden ze.
"Wat ga je op het werk zeggen?" Vraagt Nick me dan, ik draai mijn hoofd en kijk hem aan in zijn Grijze ogen.
"Ik wacht even af wat dit weekend gaat geven, dan ga ik ze op de hoogte brengen." Vertel ik, hij knikt goedkeurend. Ik werk als administratief bediende in een grote International , we zijn hier dus maar een nummer. We gaan nog even langs de winkel voor we naar huis gaan, ik begin aan het eten als Nick de inkopen wegzet.
* Weekend*
"Nu ben ik echt wel zenuwachtig." Geef ik toe aan Nick, hij neemt mijn hand vast en drukt hier een kus op.
"Alles komt goed, Henk en Max sturen je hierdoor." Stelt hij me gerust, ik zucht diep en wandel dan samen met Nick naar de ingang.
"Goedemorgen, kan ik U helpen?" Vraagt de receptioniste, we gaan naar haar toe.
JE LEEST
GIRL-POWER
FanficNederlands - Engels Geschreven/Gesproken. Johanna Aerts is a 22-year old girl, she loves Formula 1 and Karting. When her boyfriend takes her to a Meet & Greet with Max Verstapppen, a whole new life begins. Dit verhaal is Nederlands en Engels geschr...