-Juk tai Luke! Ak tie šunsnukiai,abu uzmusiu!
-Nurimk,nezinom ar jie bendradarbiauja,gal jis jai liepe kazka mums perduot,ka? Irgi variantas!
-Nepanasu,palaukim siek tiek,vistiek viskas isaiskes,-pasake susikrimtes Harry.
-Gerai,baigiam liudet,nes as turiu pasiulymaaa! Iki mokyklos liko 1 menesis ir 3 savaites,galime nuveikti kazka naudingo. Mano mama noredama atsidekoti mano draugams,siuo atveju-jums, padare siurpriza. Yra tokia stovykla-"likimo draugai"(isgalvota),ji pamacius pavadinima iskart apie mus pagalvojo,iiiir mus visus uzrase! Ir of course sumokejo,ji vyks poryt,pasitarkit su tevais ir praneskit!-Kendall pareiske.
-Tu juokauji? Visada norejau i stofke su sita gauja! Mano svajones pildosi,wtfff,-Niall prakalbo. Visi buvo laimingi,labai lauke ir uzstikrino kad visus leis,o kadangi mano mama ne su manim gyvena,no problem,manau leis.
*po 1,5h*
Grizom namo,iskart susisiekiau su mama.
*labas mam.
*labas,kas nutiko?
*norejau paklaust ar isleistum i stovykla su Harry,Niall,Zayn,Kendall ir tikriausiai Bella uz kuria jau sumokejo Kendall mama?
*kaip tai sumokejo? Negalima sitaip melzt jos mamos!
*ji tai padare kaip siurpriza,juk visi pazistami jau 10 metu.
*na gerai! Kada ji? Susikrauk viska ko reikes!
*poryt,valandu dar nezinau tikriausiai Niall mane paims.
*gerai,butinai pranesk viska,kada isvaziuojat ir tt,turiu begti,myliu❤️
*as irgi! Iki!
As begau iki Zayn ir puoliau jam i glebi.-Mane isleidooooo i stofkeeee!
-Mane irgi mazut,mus Niall paims,buk susiruosus poryt 6:00.
-Ok,begu krautis daiktus,-pakstelejau jam i lupas ir nubegau.
Na va ir done. Visko prisikroviau.Susidejau:
•gal 4 hoodies
•2 dzinsus,2 kelnes.
•5 marskinelius ir 5 grazesnes palaidines.
•kedus,slepetes,tapkes kiemui,dar vienus kedus,basutes.
•apatiniai,liemeneles,kojines.
•pakrovejai,airpodai,powerbankai.
•2 pledai.
•Higienos reikmenys ir make up.
•dzinsofke
•maudimkes 3
•ranksluoscius 5
•
Viskas tilpo i dideli ir vidutini lagaminus.Ir make uo stengiausi neprikrauti,nes nenoriu but kazkokia fyfa kuriai visi sakyti "atsargiai,spaklius nubegs" duuuh.Nepastebejau kaip besikraunant ir vakaras atejo,pasiulysiu Zay pasivaiksciot,senai kazkur kartu buvom.
-Zayyyyn,nenori eit pasivaiksciot i miskeli?
-Bet jau tamsu...
-Ne tamsu,rimantiska. Varooom!
-Na gerai,po 10 minuciu ateisiu ok?
-ok,-greit nubegau apsirengti silciau ir susiruosti,turiu mazai laiko.Isbegau pasizet koks oras,nera salta,tad neprisirengsiu.
Tiesiog apsirengiau melynus dzinsus ir balta megztini,prasisukavau. Done!
- Zay as jau.-As irgi,varom?
-Vaziuojammm.
Ir mes isejom,pagalvojau,pranesiu Zayn,apie tai kad as zaisdavau,ir norejau zaist su juo.-Klausyk Zayn turi isgirst si dalyka...Tik noriu kad zinotum kad dabar as taip nesielgiu,esu kitokia,tokia-kai dabar,buvau kitas zmogus,ir myliu tave begalo!
-As jau bijau...
-As seniau specialiai suviliodavau vaikinus ir su jais zaisdavai,taprasme as priversdavau juos isimyleti mane ir viduryje visko isjungdavau viska. Is pradziu norejau taip pasilegti ir su tavim,planas jau buvo pavykes,taciau ta die....
-Tu supista kale,taip ir galvojau kad kazkas cia ne taip! Neimanoma kad tu toki kaip as nuoširdžiai myletum... tu taip mane isnaudojai,as tau visas atsidaviau,kekse,supista kekse,tokia kaip ir Bella....
-Ne Zay,paklausyk. Ta diena kai sventem su saika 10 metines,as tik atejus pasikvieciau Kendall,ji apie viska zino,as jai pasakiau "as is tikruju myliu Zayn,nenoriu su juo zaisti ir skaudinti,as baigiu zaisti,noriu tureti ji tik sau ir buti tik jo,noriu kad mano ateitis butu su juo" ir tada tu priejai.
-Nemanau kad tai yra supista tiesa,skambinu Kendall,tuojau pat! Prie taves,-kapbejo jis labai supykes.
*Pokalbis telefonu*
-Labas Ken as norejau paklaust apie Gigi zaidimus,ir kaip ji su manim zaidzia?
-Kaaa? Tu zinai? Nu gerai,bet zinok kad ir ka ji tau sake cia yra tiesa... zodziu ji norejo su tavim zaist,buvom sugalvojusios mini plana,jis iskart pavyko,bet buvo diena kai sventem metines saikos,ji mane pasikviete iskarto atejus ir pradejo kazka sakyti kad ji tave is tikro myli,su tavim nenori zaist,nori kad tu butum jos,nori kad tu butum jos ateityje. Ir tada tu atejai,tiek galiu pasakyt,nuo tada jokiu zaidimu nevyksta.
-Odieve,supratau,aciu iki
-Nu davai.
As viska girdejau,ir meldziau dieva kad Ken neprikalbetu nesamoniu,buciau numirus,ji nuviliotu mano vaikina,kuri myliu labiausiai.
-Gerai,sori kad nepatikejau,man labai svarbu zinot tai,veliau kazin ar patikeciau.
-Kaip tu galejai nepatiket??? Tu gal isvis debilas? Tu galvoji as buciau sedejus tau ant keliu jei zaisciau? Galvoji klube buciau atstumus tuos bernus? Galvoji buciau tau dainavus "love songs"? Tu supistas.....- tai pasakiau ir nubegau namo apsiverkus,nebesitvardziau. Iskart griuvau i lova,pasiemiau telefona,panarsiau,ir uzmigau.
*kita ryta*
Atsibudau 7:30 nuo skersvejo. Kas gi cia? Ogi Zayn pro langa lipa.
-Durys uzrakintos,tad pro langa ilipau.
-Ko tau reikia? Atsipist gali?
-Mazut as norejau atsiprasyt,tik poto apie viska susimasciau,tikrai atsiprasau kad nepatikejau.Sori.
-Nu gerai lygu lygu. As irgi atsiprasau kad taip norejau pasielgt su tavimi. Irgi nederejo.- jis igriuvo pas mane i lova,ir mes uzmigom.
Atsibudau nuo kazkokio garso,mano telefonas! Zayn dar miega.-Zay,kelkis,mes uzmige buvom,net nezinau kiek valandu.
-Amzndn aha ger...- kazka sumurmejo ir uzmigo. As paziurejau i telefona,jau 11 ! Galvoju pizdiec. Reikia keltis,susiruost,patikrint ar Zy viska susidejo stofkei.
-Zayn as einu ruostis,kelkis,reikia ruostis stovyklai,jau rytoj.
Na,patiko? Atsiradi nauju ideju tad dar gal 2 dalis siandien parasysiu! Vote!
YOU ARE READING
Tai tik žaidimas (LT)
RomanceMergina Gigi žaidžia vaikinų jausmais,tačiau ji sutinka tą vienintelį,ir supranta,kad tai nebe žaidimas... Kas nutiko toliau sužinosi perskaites!