.....
Ji pazadinus isejau ruostis. Nusipraususi ir su make up suoratau kad rubu nepasiemiau,teko eiti pasiimt.Tyliai islindau ir atsidariau spinta stovedama su apatiniais ir liemenele.-Ooo mergyte! Dabar nepabegsi,- Zayn taip pasakes isitempe mane i lova.
-Zayn as turiu ruostis!-piktai pasakiau ir grizau i vonia. Susiruosusi atrodziau taip.
-Na Zay,padarei ka prasiau?
-Ammm kaaa?
-Lagamina susikrovei? Patikrinai? Susiruosei ka ryt rengsies?
-Jo,o kas?
-As einu lagamina pertikrint tavo,sekso zaislu prisikraus dar.
-Cha cha,nu ir eik.
Patikrinau,viskas ok,mes nuejom anksti miegot,nes keltis 5:00.*5:00*
Isgirdau zadintuva... keltis anksciau negu i mokykla. Nusiprausiau,apsirengiau,pasidaziau,zodziu susiruosiau.Padariau pusrycius mum,papjausciau obuoliu,apelsinu,agurku,morku,mangu,avokadu.Pazadinau ji 5:30. Po 5 min jis jau atejo.
-Goog morning
-Laba ir tau.
-Pusryciams ka matai,o dabar noreciau tau pasakyti kad labai bijau,ten privaziuis visokiu spakliniu ziurkiu o tu karstas ir tave nuvilios,cia faktas kurio bijau.
-Kaip men gali nuviliot mergina kuri man nepatinka? Nezinau
-Seniau mergisius buvai,is kur as zinau kad nebeesi.
-As tau irodysiu,beje skanus pusryciai.
-Aciu,paskubek Niall atvaro jau,jis dar Kendall paims.
-Ok mazute,-jis atsistoji savo rankomis sugriebe man uz uzpakalio,prisislinko arciau,ir pabuciavo,jo lupos,svelnesniu nemaciau...Viduryje bucinio Niall izenge i namus.
-Svei...o dieve ir vek as viska sugadinau,sorry guys,bet jau varom.
-Ok,atidaryt bagazine o as padesiu viska susinest Gigi,-ir tada jis paime mano tases,sukrove,mes isedom i masina ir nuvaziavom,vaziuosim 2h.
YOU ARE READING
Tai tik žaidimas (LT)
RomanceMergina Gigi žaidžia vaikinų jausmais,tačiau ji sutinka tą vienintelį,ir supranta,kad tai nebe žaidimas... Kas nutiko toliau sužinosi perskaites!