Castaniul stătea în camera lui,la geam privind picaturile de ploaie ce cădeau pe asfaltul ud. Sunetul ploii îl relaxa,și îi dădea un vibe mai bun.
Changbin,își putea aminti cum era copilăria lui. Una urâtă,plina de țipete și urlete din cauza tatălui său.
Tatăl castaniului,acum câțiva ani de zile a avut parte de un accident rutier,neputând să supraviețuiască.
A few years back:
Mama sa,când a primit vestea că tatăl lui Changbin se stinse din viața,a avut un impact emoțional puternic,și a leșinat.Baiatul a rămas singur acasă,mama lui fiind dusa la spital. Acolo săracă femeie,a făcut un atac de corp și s-a stins și ea din viața,lasandu-l pe castaniu,singur pe acest Pământ. Micul Changbin,avea vârsta de 7 ani când părinții lui,au murit.
Micuțul stătea pe canapea și își aștepta mama,sa vina să aibă grijă de el,însă aceasta nu a mai apărut.
Micul băiețel,s-a gândit să iasă afară și să se îndrepte spre casa mătușii sale.
Din nefericire femeia se mutase din oraș. Acum băiatul rămase singur. Nu știa ce i se întâmplă și nu știa ce se v-a întâmplă cu el pe viitor.
The end:At the moment:
castaniul a fost trezit din gânduri,de lacrimă simțită pe obrazul sau.A/N:
M-am oprit brusc.
Am făcut acest capitol pe graba,probabil este prea sec și prea scurt. Voi incerca sa fac capitole mult mai bune.
Nu uitați să votați și să comentați 😘
CITEȘTI
I love you,but the love is bad.../Changbin
SpiritualCartea nu are descriere deocamdată Coperta a fost lucrata de @lucifer_daughter_ îți mulțumesc foarte mult pentru ajutor.😊