Felkeltem és láttam mellettem fekszik Tamás.
- Love me, love me. – ezt énekeltem neki.
Na, de előtte összegzem mi a hézag velem. Az utálói csoportban azt mondják megöltem Cirmit, közben a kutya ülte meg. Annyira szőragyúak. Mivel azt a nevet húztam Tamás, ezért, olyan nevű palit szedtem fel a démonokkal. Másnap hátulról tolt, mert tudom, így nem lehet gyerekem. Nem akarom, hogy törvénytelen legyen. Jó, tudom van egy miniénem, aki egy sastojásból született, de nem az enyém. 5 év után kicsit fura volt, hogy hátulról toltak. Már 69-zés is hiányzik, majd lebeszélem vele. Aznap felvittem a miniént megsétáltatni a Margit-szigetre. A Keletin találkoztam egy sarlatánnal.
- Üdvözlöm... hölgyem? Vagy uram? – gondolkodott a sarlatán.
- Lány vagyok, te fogyatékos. – szeretek másokat fogyatékosnak hívni, mert rajtam kívül mindenki fogyatékos.
- Látom a kedves hölgyön, hogy valami szellemek vannak rajta. Engedje meg hogy leszedjem őket.
- Démon hordozók vannak és lesznek. – szólalt meg a minién a zsebemből.
- Dikk ez mi? – kérdezte a sarlatán.
- Nincs testvér. – ordítottam rá.
- Jó, testvír, bocsánat. Na, leszedem a démonokat.
Nagyon megijedtem, hogy elveszítem Helenát a szexisten énemet. Megszabadultam a sarlatántól szerencsére. Na, de térjünk is vissza a jelenbe. Ott feküdt a padlón Tamás. Borzasztó durva volt az előző éjjel. Megettünk egy egész almás pitét. Anyuci kiakadt. Félt, hogy elvesztem 42 kilós súlyomat és túlsúlyos leszek. Ok. Behaluztam Marodiust a sok pitétől. Viszont Tamás nem tud a démonokról.
- Kicsi szívem, mi a probléma? – kérdezte, mikor a sarokba bámultam.
- Mindig zárva van. – válaszoltam. – Az Illuminálti Karnevál és a jegypénztár. – Ezt Tamás nem értette, de majd egyszer igen.***
- Érik a fény az alagút végén... – énekeltem és eljártam a sámán táncomat.
- Fájtak a nőgyógyászati műtétjeid? – kérdezte a párom.
- Nem. Szeretem az altatást. Sokkal jobbak, mint azok a gyógyszerek.***
Amúgy is Helena már gáz lecseréltem Aquariusra. Kiderült, hogy egy hülye kéjhölgy. Aquarius rendes lélek. A Vízöntők démonja. Ma felvettem egy ASMR videót, de az utálóim ebből is viccet csináltak. De nem ússzák meg mukbang videókat se, sőt azt is ASMR stílusban fogom csinálni. A párom másnap levegőnek nézett. Nem írt semmit és nem is hívott. Apuci majdnem rám borította az asztalt, mert idegesíti, hogy megint kapcsolatban vagyok és hallja, hogy hátulról tolnak. Szeretne megóvni, de meg kéne értenie én már egy felnőtt nő vagyok. Pár héttel később megtanultam szaxxxofonozni.
- Nagyon jól csinálod. – dicsért meg Tamás és a minién.
Ok. Munka után elmentem a kormányhivatalba és rám csapták az ajtót. Anyád. Egy goni néni csapta rám.Error 404.
Megcsörrent a telefonom. Buliból buliba megyek, cyberbully lepereg. Buliból buliba vamos... Szólalt meg a csengőhangom. Nagy Tomika volt az.
- Kérlek, Gabika fogadj vissza nagyon szeretlek! Veszek neked egyszemélyes KFC kosarat és még a visszajárót is oda adom. – nem válaszoltam semmit csak kinyomtam. Utána mindennap zaklatott.
Kénytelen voltam venni egy új telefont. Egy Samsung Galaxy A40-t, amiért 5 évet güriztem. Persze, amikor elkezdtem rá gyűjteni ez a telefon még nem is létezett, de én már előre tudtam, hogy fognak ilyet gyártani 2019-ben. Én egy fiatalos, mélyen vallásos, szép nő vagyok ezért megengedték, hogy részletekbe fizessem.Bad Getaway 502.
Elmentem vásárolni a Sparba és lefotóztam, mint a nagy influenszerek. Ja és seven dayst vettem, mert az olyan menő.
Aznap este anyuci disznó pörköltet főzött, nagyon finom volt. Molnár Tamásnak is nagyon ízlett, de kicsit megijedtem, hogy megint az lesz, mint Somogyi úrnál, hogy mi tartjuk el őt. Tamás tüsszentett.
- Egészségedre! Cica hapci, miau. – mondtam.***
A szomszéd néni meghívott minket disznóvágásra. Én akartam megölni a disznót, de a disznó megmozdult és megszúrtam saját magamat. Ezért bementünk a sürgősségire Tóalmáson, ugye nem mehetünk fel Pestre, hanem a helyi sürgősségire mentünk be, ahol gyorsan ellátták a sebemet.Ott el is határoztam, hogy tesztoszteron kezelésen veszek részt, ezért rohadtul felpuffadt a fejem ki is raktam egy képet instagramra, szárazsampon tesztelése néven, de szerintem kb. mindenkinek feltűnt, hogy a fejem dupla akkora, mint eddig. Erre az orvos ezt felelte:- Karamba. – és megcsapta a homlokát a kezével.Hazafelé az Old Town Roadot hallgattuk a kocsiban, és akartam rá TikTokot csinálni, de inkább hagytam, mert rájöttem az emberek utálnak.
The End.
ESTÁS LEYENDO
Prüntyi föfö #4: avagy tudom mit tettél tavaly 69-zéskor
FanficA legenda elindul újabb hódító útjára.