The first day with him.

920 36 4
                                    

Училище. Обичам го, но след като разбрах, че ще имам нов съученик... е...не ми стана много приятно. Аз ли? Аз се казвам Изабел Пиърс, 11 клас съм. Животът ми не е много интересен, но имам какво да разказвам. Преди половин година имах гадже, но той си хвана пътя и ме заряза. Не беше нищо особено с него. Целувки, кино... обичайните неща за едни тийнейджъри. Все едно. Превъзмогнах го, не ми липсва. Да се върнем на главната тема. Училището. Утре е понеделник и очакваме да го видим. Края на вечерта прекарах в седене на лаптопа и гледане на филми. Не вечерях, но товя не направи впечатление на майка ми. Може би, защото беше с поредния. Сменя ги на всяка седмиця, но този е с нея от почти три седмици. Приемам го, но не ме интересува особено. Тя се грижи за мен. Когато бях на 12 баща ми ни заряза и в съда той се отказа да вземе къщата и сега живеем в триетажна къща със седем спални, три бани, огромен хол и кухня в едно. На третия етаж има стая, която е закътана и никой не знае за нея освен мен. Там аз се крия от всички, когато съм ядосана или някой ме е наранил.  Докато съм гледала филма съм заспала. Събудих се към 03:44. Включих лаптопа и го пуснах за зареждане. Включих Facebook и видях, че имам разни съобщения и известия, но не им обърнах внимание, а изключих лаптопа и заспах отново.

Алармата ми ме събуди в 06:00 и аз веднага станах, защото знаех, че ако задрямам ще заспя и ще се успя. Отидох в банята, измих си зъбите, лицето, сресах си косата, върнах се в стаята си и започнах да се обличам. Облякох си любимите дънки и тънък син пуловер също любим. Все пак беше октомври и в Лондон не е много топло.

Слязох долу с раница на в ръка, хвърлих я на дивана и се запътих към хладилника. Видях яйца, сирене и кока-кола. Ммм....любимата ми. Изпекох си яйцата, а сиренето го сложих отделно. Сипах си кола и закусих. След това си измих събите отново, обух се и излязох.

*** В училище***

Всички шушукаха. Знаех защо и това ме притесняваше. Отидох при групипката от популярни, която беше в коридора. Тя се състой от четири момчета и три момичета. Момчетата са Кларк, Джейсън, Крис и Стивън. И четиримата са в отбора по футбол. Момичетата бяхме аз, Антъни и Мелиса. Заговорих с Антъни.

- Хей Ан. Как се чувстваш като знаеш, че той ще дойде днес?

- Нормално, защо?

- Ами не знам. Притеснявам се незнайно защо.

- Няма за какво спри се. Хайде. Да влизаме в час. Мел идваш ли? - обърна се към Мел, която говореше с Крис.

- Да идвам. Чао момчета.

И трите с уверена походка се запътихме към кабинета по химия като знаехме, че и той ще е в същия час като в нашия. Това и очаквахме. Няколко минути след започването на часа, за който госпожата закъсняваше, той влезе. Висок, с мръсно руса коса, сини като океан сини очи, изтъркани дънки, бяла блуза, на която пишеше "Batman" върху черния знак на батман, кожени яке и кецове на Nike. С уверен походка закрачи към последните чинове, които беше видял първо. Минута след това госпожата влезе. Всички станахме и я поздравихме. Тя ни огледа и забеляза новия. Кимна му и той дойде до бюрото й.

- Ученици. Нека ви представя новия ученик Найл Хоран.

- Здравейте клас. - каза той с лека усмивка като не откъсваше очи от мен.

- Свободен си Найл и можеш да си седнеш. - нареди му госпожата и той като изпълни казаното, но не спираше да ме гледа.

- Така клас. Отворете на страница 56.

The stupid love (BG)Where stories live. Discover now