Hastanenin soğuk koridorunda üç arkadaşın ayak sesleri sessizliği bozdu. Cloud hala olayın şokunu atlatamamıştı. Bold'un odasına yaklaşmışlardı. Vera oda numarasını görünce "Geldik. " diye fısıldadı içinden. Moon kapıya yöneldi ve içeri girdi. İçeride Bold yoktu. Cloud bir an endişelendi. Vera kaşlarını çattı,"Bold nerede?". Moon Cloud'a baktı. "Bu oda olduğundan eminmisiniz ?". O sırada hastanenin koridorundan bir çığlık sesi duyuldu. Vera koşarak odadan çıktı. Koridora gelmişti ama kimse yoktu. Moon Vera'nın yanına doğru yürüdü. Vera endişelenmeye başladı. Korkulu gözlerle Cloud'a baktı. Ses daha da yükseldi. Cloud koridorda ilerlemeye başladı. Vera Moon'un elinden tuttu ve Cloud'un arkasından yürümeye başladılar. Merdivenlerden iniyorlarken Moon durdu. " Bold nerede?Hastanede neden hiç kimse yok?Biz delimiyiz ne malum aşağıda organ mafyası nın olmadığı ?"Cloud Moon'u kendine çekti. "Eğer korkuyorsan gelme. ". Moon Cloud'u itti ve " Sen kendini ne sanıyorsun ? Bunun korkmakla ne alakası var ?" dedi. Cloud merdivenlerden inmeye devam ederek "Sadece soru soruyorsun. " dedi. Moon sinirlenmişti ama şu anda sinirini kimseden çıkaramazdı. Onlar tartışırken Vera aşağıya inmişti bile .Korkarak merdivenlerden yukarıya attı kendini ve Cloud'un bacağını tuttu ."Gitmeyin ,gitmeyiiiinnn!".Vera çığlıklarını tüm hastaneye yaymıştı bile. Ama Cloud onu dinlemedi ve indi. Tam o sırada biri üzerine sopayla vurdu. Cloud kendini yerde buldu. Moon eline yerde gözüne çarpan bir halatı aldı. Halatı adamın boynuna bağladı. Vera'da halatın diğer ucunu eline dolayarak çekmeye başladı. Moon ve Vera tüm güçleriyle halatı çekerek adamı boğmaya çalışıyorlardı. Ve amaçlarına ulaştılar. Adam ölmüştü. Cloud yerden kalktığında boynunda kan olduğunu farketti. Ama önemsemedi çünkü daha büyük sorunları vardı. Moon ve Vera nefes nefese kalmıştı. Vera sesini kontrol etti ve"Artık bir insanı öldürdük. " dedi. Peki o çığlık sesleri nereden gelmişti ? Hepsinin aklında bunun gibi pek çok soru vardı. Bir haftada hayatları çok değişmişti. Daha değişecekti de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hollow Eye
Mystery / ThrillerBir gün öldüğünü sandığınız bir arkadaşınız rüyalarınıza ve hayatınıza girmeye başlarsa ne yapardınız? Bu 7 arkadaş kendi çığlıklarında kaybolmanın korkusuyla Sarah'ı arıyorlar. Ama bu arayışta her şeylerini kaybetme riski de var tabi... "Korkuların...