Her Şey Böyle Başladı

25 2 0
                                    

"Bold!"

Cloud' un sesi tüm koruda yankı yapmıştı.Yorulmuştu ama yine de en yakın arkadaşını aramak zorundaydı.Uzaktan bir çığlık sesi geldi.Bu Vera'nın çığlığıydı. Cloud sese doğru koşmaya başladı. Yüzü bembeyaz olmuş Vera'yı gördü. Bold yerde yatıyordu. Bacağı kanıyordu. Cloud bir anda bağırdı. "Sarah yüzünden onu da kaybedemem!!!"

Bir gün sonra...

"Bold hastanede ve ben okula mı gidicem ?"

Cloud alay edermişçesine babasına bağırdı. Bay Terry sinirlenmişti ama oğluna da hak veriyordu. Bold hastanede yatarken -ve durumu kritikken-Cloud'un okula gitmesi biraz saçmaydı. Ama okulu ilk günden asmasını istemiyordu.

"Çantanı hazırla ve doğru okula " lafından sonra Cloud daha fazla ısrar etmedi ve hışımla merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Aklında sadece Bold'a ne olucağı vardı. Çantasına bir kaç parça bir şey attı ve sonra odasından çıktı. Cloud ve Bold eski okullarının en ezik çocuklarındandılar. Vera ise tam tersi okulda herkes tarafından sevilen popüler ve güzel bir kızdı. Bold 1 yıl önce Vera'dan hoşlanıyordu. Ama artık hayatında Alice vardı. Sırf bu yüzden Cloud,Bold ve Vera yeni bir okula başlayacaklardı. Vera'nın Bold için bunu kabul etmesi ilginçti. Yinede yeni bir okul üçünede iyi gelebilir di. Ve tam tersi de olabilirdi.

"Cloud hadi ama ilk günden geç kalmak istemiyorum!"

"Geliyorum Vera "

Bay Terry camdan Vera'ya el salladı. "Hadi Cloud , teyzen bile bu kadar süslenmiyor ".

Üst kattan Cloud'un sesi geldi. Cloud babasının yüzüne hiç bakmadan dışarı çıktı.

" Günaydın bay süslü. ". Vera arabayı sürmeye başladı. " Dalga geçme Vera. Bold olmadan okula gitmek çok garip. Bende yeni bur okula. Biz bu okula Bold için geldik a şu an yanımızda o yok. ". Vera gülen yüzünü bir anda astı. " Haklısın ama yapabileceğimiz bir şey yok. Olsa yapardık zaten. ". Neyse ki konuşma dahada duygusallaşmadan gelmişlerdi. Cloud okula uzun uzun baktı. Burası eski okulları gibi maden değildi. Ama oldukça şatafatlı işlemeleri olan eski bir binaydı. Vera uzun süren sessizliği bozarak konuşmaya başladı. " Miğdem bulanıyor ve buranın havası çok soğuk. "Cloud sakinliğine devam etti. Ama bu tarihi binadan oldukça ürkmüşlerdi. Haklıydılar...

Hollow EyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin