𝘔𝘪𝘢'𝘴 𝘱𝘰𝘷
𝘮𝘦, 𝘤𝘢𝘴𝘴𝘢𝘯𝘥𝘳𝘢, 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘭𝘪𝘢𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘵 𝘢𝘵 𝘢 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘣𝘶𝘤𝘬𝘴 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢, 𝘬𝘢𝘪𝘳𝘪, 𝘢𝘭𝘦𝘫𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰, 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘫𝘦𝘴𝘶𝘴 𝘤𝘩𝘳𝘪𝘴𝘵 𝘪 𝘸𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘪𝘵𝘩𝘦𝘢𝘥𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵.. 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 a trampoline place 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 20 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦. 𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘤𝘩𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘭𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮.
𝖸𝗈𝗎: "𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢!!"
𝘐 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮.. 𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘴𝘸𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘶𝘳𝘵𝘩. 𝘐 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘦𝘫𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘪𝘳𝘪 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰. 𝘔𝘦 𝘤𝘢𝘴𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘭𝘪𝘢𝘯𝘢 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬𝘴 𝘴𝘰 𝘸𝘦 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘤𝘶𝘱𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢𝘴 𝘤𝘢𝘳.
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘪𝘭𝘭 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦
𝘊𝘢𝘴𝘴𝘢𝘯𝘥𝘳𝘢: 𝘞𝘩𝘺
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘸𝘩𝘺 𝘯𝘰𝘵
𝘊𝘢𝘴𝘴𝘢𝘯𝘥𝘳𝘢: 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘮𝘰𝘮 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘷𝘦?
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘺𝘦𝘴.
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘦𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘢𝘵 𝘪𝘭𝘭 𝘨𝘰 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘔𝘪𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵.
𝘊𝘢𝘴𝘴𝘢𝘯𝘥𝘳𝘢: 𝘐 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘩𝘰𝘵𝘨𝘶𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘯!𝘈𝘭𝘦𝘫𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘢𝘪𝘳𝘪 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬.
𝘠𝘰𝘶: 𝘍𝘶𝘤𝘬.. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘯𝘰 𝘳𝘰𝘰𝘮!
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝙨𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙥.
𝘠𝘰𝘶: 𝘸𝘩-𝘸𝘩𝘢𝘢??...
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘮𝘦..𝙨𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙥. 𝘕𝘰 𝘣𝘪𝘨 𝘥𝘦𝘢𝘭 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵?
𝘠𝘰𝘶: 𝘠𝘦𝘢-
𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘩
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘶𝘱. 𝘛𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘩𝘢𝘴 𝘯𝘰 𝘳𝘰𝘰𝘮.𝘐 𝘰𝘣𝘦𝘺𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘯𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘱.. 𝘍𝘶𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘵𝘱𝘢𝘯𝘵𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘩𝘰𝘵.. 𝘞𝘢𝘪𝘵 𝘯𝘰.. 𝘐 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘦𝘸.. 𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘪 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘈𝘯𝘢𝘮𝘢𝘳𝘪𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘶𝘱 𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘶𝘵𝘦 𝘪'𝘷𝘦 𝘭𝘰𝘸𝘬𝘦𝘺 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴..
𝘈𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴.. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘴𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘴𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘐 𝘨𝘳𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘯 𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦'𝘥 𝘥𝘰. 𝘪𝘵 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘮𝘰𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺. 𝘕𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘳𝘨𝘶𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘰𝘤𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢. 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘢 𝘣𝘰𝘯𝘦𝘳 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘬𝘪𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘯. 𝘐 𝘨𝘳𝘪𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘮 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘱𝘳𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦 𝘳𝘶𝘣 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘪𝘯𝘺 𝘥𝘪𝘤𝘬.
𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘷𝘦𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘰 𝘣𝘰𝘹𝘦𝘳𝘴 𝘰𝘯. 𝘏𝘦 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴.
𝘐 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘦𝘺𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦. 𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘩𝘰𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘨𝘳𝘪𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨.
𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘴𝘢𝘸 𝘶𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘱𝘢𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘱𝘰𝘵. 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨.
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘨𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘦'𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦
𝘈𝘭𝘦𝘫𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰: 𝘍𝘐𝘕𝘈𝘓𝘓𝘠
𝘒𝘢𝘪𝘳𝘪: 𝘒𝘢𝘺.
𝘊𝘢𝘴𝘴𝘢𝘯𝘥𝘳𝘢: 𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺 𝘰𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘐 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘰𝘮 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺?
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺.
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: *𝘴𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺* 𝘧𝘶𝘤𝘬...
𝘈𝘭𝘷𝘢𝘳𝘰: 𝘸𝘩𝘢𝘵??
𝘔𝘢𝘵𝘵𝘪𝘢: 𝘕𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.
𝘠𝘰𝘶: 𝘏𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘒𝘢𝘪!𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘰𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝖺𝗆𝗉𝗈𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾.
YOU ARE READING
Nuestra obsesión (mattia polibio)
Fanficsmut warnings in some chapters! nothing really here to say. our Instagram: @pbmatti pbmatti's wattpad :mattiasbumblefucks / mattiapolibioz @in22you in22you's wattpad: in22you @_polibihoe Wattpad: anonymous you'll be lucky if you find it.