•Episode1•

2 0 0
                                    

Her bebek dünyaya yeni bir umut olarak gelir. Kimi hayata gözlerini açtığı gibi kapatır kimiyse hayata gözlerini kapatmak için dua eder. Bende ölmek için dua edenlerdenim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Her zamanki gibi bu lanet olası yerde   uyandım sabahın beşinde. 22 yıldır bu yerde mahkumum. Kendi ülkem olmasına ramen başa gelen biri hayatımızı  cehenneme çeviriyo. Insanlar ise aptal gibi onlara uyuyor. Yada uymak zorunda bırakılıyor.
Yatakta daha fazla oyalanmadan ayağı kalkıp hazırlanmaya başladım çünkü bugün saçma sapan bir devlet töreni var tüm kuzey kore halkı katılıyor ve resmi bir şekilde kutlanıyor. O gün kimsenin ağlaması, surat asması,yüzünü düşürmesi yasak eğer bu eylemlerden birinde bulunacak olursanız ya yakılarak cezalandırılsınız yada idam edilirsiniz.
Benim hayatım diğer kuzey kore halkına göre daha iyi.  Çünkü babam  bir üsteğmen. Daha konforlu bir hayat var ama o bile cehhennem azabı.

"Kim taehyung kahvaltı yapılırken aşağıda olman gerek"
Babamın bana bir kere sarıldığını bilmem benim ailem yönetime tapınıdıkları için asla onlara düşüncelerimi söylemedim.
Kafamı seviyorum uçurulmasını istemem.
"Özür dilerim efendim aşağıya geliyorum hemen"
Aşağıya indim herkes çok mutluydu
Ah dorğuya bugün üzülmek yasak.
Bende  sahte bir gülümseme takındım yüzüme.

"Evet kim ailesi. Yaklaşık 1saat sonra orada olmamız gerek"
Diye babam konuşmaya başladı yine her zaman ki uyarılarını yaptı. Ve yola çıktık . Böyle bir ailede büyüp yönetime karşı gelmem tuhaf.  Abim , ablam, babam ,annem hepsi manyak.
Çok yakında bir planım var ve bu benim tek kurtuluşum olabilir.
Bu ülkede çürüyüp gitmektense kaçmak çok daha mantıklı değil mi?
Siktiğimin yerine sonunda geldik.
Tüm tören boyunca sahte bir gülümsemeyle olanları izledim.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kısa yazdım ama okuyan yom ztn kendi kendime eğlenip duruyom akwiwh83ejs

°°°kuzeyli°°°•vkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin