~Episode2~

3 0 0
                                    

Tüm tören boyunca sahte bir gülümsemeyle olanları izledim.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Neyseki siktiğimin töreni bitmişti. Ve eve doğru yola çıktık.
"Kim taehyung ileride hangi mesleği istiyorsun" diye sordu annem. Şarkıcı demek istedim ama diyemedim. Desem idam ediliridim.
"Ben  kim bim hwa efendimizi yani babamı örnek alıyorum"
Dedim
Tabikide külliyen yalan.
"Güzel bilinçli biri oldun kim taehyung"
Dedi babam
Annemde benle grur duyduğunu  belli eder bir şekilde baktı.
Üzgünüm sizi manyaklar ben burdan kaçmak zorundayım.
Eve geldik ve babamdan izin isteyerek odama gittim. Işte şimdi plani daha ayrıntılı düşünücem.
7 yıldır bu plan üzerinde yoğunlaştım asker eğtimi bile aldım engelleri kolay aşabilmek için.
30  aralıkta planımı devreye sokucam.
Yüklü miktarda para biriktirdim çok büyük bir miktar 1 milyon dolar bu bana güney korede yeter.
Tabii güney koreye gitmeden önce başka bir ülkeye gitmem gerekiyor güney kore ve kuzey  kore sınırı çok çok kuvvetli ve dayanıklı sistemlerle ,askerlerle ve silahlarala korunuyor.
Önce çine gidicem. Çinde buradan çok daha önce kaçmış olan kuzenim var onun yanına gidicem.
Oradan güney koreye.
yeni hayatıma başlamış olucam
Ve  buna sadece 3 hafta kaldı.
Aynanın önüne geçtim ve kendime baktım gerçekten çok bakımsızdım saçlarım kurallara göre çok iğrenç bi şekilde kesilmişti.
Bu sikik yerde kalmak istemiyorum.
Çok büyük bir ölüm riskim var fakat burada kalmaktan daha iyiyidir. 

Büyük plana son 1 hafta.
1 hafta son 7 gün  22 yıllık ömrümde ilk defa mutluluğa bu kadar yaklaştım.
Yanıma paraları alıcam. Paralar dolar  olduğu için dış ülkede  harcaya bilirim evde kimse yokken hepsini deste deste ayırıp su geçirmez paketlere koyudum
Ve hepsini sırt çantama doldurdum...

Büyük plan gecesi
Herkes uyuduktan sonra dışarı camdan çıktım etrafta bekçi olduğu için  camın önündeki ağaçta biraz saklandım bekçi uzaklaşınca ağaçtan indim ve ara sokaklardan birine giridim.  Gece gözükmemek için simsiyah giyindim.
Sınırın olduğu yere doğru saklana saklana gittim.
Siktiğimin sınırında bir sürü asker var.
Fakat hesaba katmadıkları bir şey var
Çalılıklar. Evet çalılıklar. Çalılıkların arkasından ilerlemeye devam ettim.
Ve gördüğüm şey beni çok mutlu etti.
Çünkü sınırı ayıran dikenli tellerin arasında bir köpeğin geçebileceği kadar boşluk vardı. Daha önce aldığım askeri eğitimler sonucuda oradan geçebildim.
Sürünerek nehre doğru ses çıkarmadan giridim.  Bu kadar kolay olmamalıydı. Tabikide nehirin çine açılan bölümünde barikat vardı.
Elektirikli barikatlar.
Gerçekten aldığım askeri eğitim çok işe yarıyor.
Nehirim dibine doğru ilerledim dipten yüzüdüğüm için barikatı aştım. Ama sevinmek için çok erkenmiş havadan helikopter ışık tutuyordu nefes almam gerekiyordu ağızımı hafifçe yukarı çıkarım ce nefes aldım helikopter yaklaşınca  kayanın arkasına saklandım. Salak şeyler fark etmediler.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kaç saatir yüzdüğümü bilmiyorum ama sonunda  bir kara parçası gördüm.
Lanet olsun burası çin değil!!!
Polisler çekik gözlü ve üstlerinde korece yazı var uamrım dönüp dolaşıp kuzey koreye geri dönmemişimdir.
"Bir kuzey koreli daha var onu alın"
Askerlerden biri bağırdı ve botla gelip beni aldılar.
"Burası neresi"
Diye sordum çok üşüyordum battaniye ile beni sardılar.
"Burası güney kore"
"Tanrım sana şükürler olsun"
Dedim.
Daha sonra beni karakola götürdüler.
"Beni o ülkeye geri mi göndericeksiniz"
Çok korkuyordum.
"Hayır sadece bilgilerini giricez"
Polis bana bi kart uzattı
"Bu gece burada misafirimiz ol yarın bu kartı nüfus müdürlüğüne götür sana güney kore vatandaşlığı vericekler"

"Peki çok çok teşekkürler"

Beni bir yere götürdüler orda bir koltuğa yattım ve uyudum.
............•••••••••••••••••.................••••••••••••••

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

°°°kuzeyli°°°•vkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin