•6●

12 1 1
                                    


Χελοοο🖤🖤
Χαου αρ γιού ...
Αιμ φακινγκ γουντ:)))
Δεν ξέρω πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό 👍👍👍

Γι'αυτό και γράφω αλλιώς θα έκλεγα με κανένα μαξιλάρι στην αγκαλιά μου
(Mood...)

Σοου λετς σταρτ...












Μπατ μπιφορ δατ ερωτησουλα ...

Θέλετε να κάνω Cast Η όχι δεν ξέρω αν θα κάνω θέλω την γνώμη σας :)

Οκευυ τώρα σοβαρά ας ξεκινήσουμε
Γτ σας έχω αφήσει σε κρίσιμο σημείο και θα φάω ξύλο:)))

Ιφ: ξύπνησε ...

Angel: τι ?!?!

Ιφ: Ναι ρε.. σου λέω ξύπνησε άνοιξε τα μάτια της ...

Marco : ηηηηηηη!?!?!?!?!??!
Παναγία μου λες να μας χτυπήσει...
Αααα?!?!?!
Θα πάρω το 911 !!!!

Drew: Ναι πάρε να δούμε ποιος θα απαντησει...

Marco: Μα γιατί? Δεν έχετε δει στις ταινίες με αυτή την γαμάτη ατάκα που είναι κάπως "nine-one-one what's your emergency?" Και μετά συνήθως έρχετε Ένας κούκλος μπάτσος και της λύνει όλα τα προβλήματα...γιού νοου ;))))

Madeline: γτ να μην πάρουμε το FBI  για να μπουν μέσα σε στυλ "FBI OPEN UP!!!" Είπε και έβγαλε ένα ηλίθιο γελακι ...

Angel: Δεν μπορεί να σε χτυπήσει εδώ δεν έχει ανακτήσει καλά καλά τις αισθήσεις της ...

If: Επίσης αν πάρεις αυτά τα τηλέφωνα δεν πρόκειται να σου απαντήσει κάνεις ...

Madeline: Μα γιατίιιι...

If: επειδή είμαστε στην Ελλάδα και όχι στην Αμερική επίσης δεν πρόκειται να σου απαντήσει το FBI για ένα τόσο ηλίθιο πρόβλημα

Drew: και επίσης δεν πατάνε μπάτσοι της Victoria Secret εδώ μέσα ούτε να το σκέφτεστε...

Madeline: χμμ... απαξιώ

Angel: μπορείτε να σοβαρευτείτε λίγο να δούμε τι θα κάνουμε με το κύριο μας πρόβλημα!!!!

Madeline: Ναι

Drew:  καλά..

If: Ναι...

Marco: κλημακτιριος ( πως γράφετε αυτή η λέξη btw??)

Και μετά κέρδισε ένα γεμάτο νεύρα βλέμμα από τον άγγελο..

𝗧ˢ𝗵ᵘ𝗼ⁱ𝘂ᶜ𝗴ⁱ𝗵ᵈ𝘁ᵃ𝘀ˡWhere stories live. Discover now