47

421 7 5
                                    

Şimdii son 3 bölüme giriş yapmış bulunmaktayız ve yerindedir ki deli gibi ilham kıtlığı çekiyorum farklı fikirler fırlatsanız bu user çok mutlu olacak.


Şimdi fake ya da yapmacık watty kızları karakter incelemesi için hazır mıyız?(Üstünüze kendinize yakın gördüğünüz özellik varsa lütfen alınmayınız benim de var bakınız.)

Karakterleri garip bir şekilde watty kitaplarında yazılan kızlara çok benzer.

Ne gibi mi?

1)Maskülen olmayı yaşam gayesi haline getirmiş eyeliner ne ya ben onu makata sürüyorum,futbol oynamayan da kendine kız demesin tarzı laflarla adeta erkek fatma yapacağım diye primat olarak yazılmış watty karakterine benzeyenler.

2)Hayattan öyle böyle bezmiş,siyah ve siyahla ilgili tüm şeyler,yHa ben aCI çekEn darK,deEp,depresseD, içkisi sigarası eksik olmayan kızım diyenler.

3)Saf salak,çikolatalı süt,pamuk şeker cute but crazy tarzı özellikleri bulunan capcanlı ama bir o kadar mal.Ne bileyim araba camına bakarak diş temizlerken sevdiği çocuk arabanın camını indirir falan.O tip.

Karakterleri daha çeşitlidir aklınıza gelen varsa yazın yorum olarak ama ana tip ve çevresinde dönen tipler diyebilirim özetle.Cidden alın bakın karşınıza çıkan profillerin yüzde %70'i bu dediğim üçünden birine uyacaktır.

İstiyorsanız bu karakterlerden birine uyan bir fake açıp yine fake erkek hesabına yürüyebilirsiniz.Gayet güzel de işe yarar düğüne artık çağırırsınız.

Gözüm yaşlı son üç.

Watty gençleri nedir? Nerede bulunur? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin