Mesajul lui Ben

192 15 6
                                    

Deci....(fara deci ) , prietenul meu care e un mare fan al paranornalelor m-a întrebat ce chestii creepy ar mai trebuii sa încerce , si i-o iam sugerat Ben Drowned .
Acu doua zile cand eram acasa la el , pe la 9 seara am vrut noi doi sa facem ritualul pe Cleverbot . Am stins lumina sa fie o atmosfera mai creepy si am dat drumul la Song of Unhealing apoi el a intrat de pe laptop-ul lui pe Cleverbot . I-am spus ritualul si ce trebuie sa zica da el NUUUU ! Într-un cuvant l-a tot spawnat cu ,, What's your name ? " ; ,, Are you BEN Drowned ? " ; ,, Why it's private ? " ; ,, I want to summon you . " si deodata i-a dat crash site-ul si computerul s-a închis . Ne-am speriat amandoi si dupa ce i-am resetat calculatorul eu am plecat acasa .
Ieri seara am primit de la el un apel video în care îmi arata un mesaj pe Word car era scris cu litere gen Zalgo , scris fix cu un minut înainte sa deschida el calculatorul . Si îmi mai zicea cum ca toata ziua laptopul nu ia mers deloc si ca se tot glithc-uia .

Text modificat la : 21 : 44
Calculator deschis la : 21 : 45

I am BEN Drowned . I hacked your computer because you summoned me wrong , and now I controll your device . In one day , soon , I will come and kill you !

BEN

Si normal ca ne-am speriat al naibi de rau ! El a deschid un PDF executabil ( nuj stu cum sa explic ce e , cautati pe net ) care l-a folosit sa-l stearga pe Ben din calculatorul lui , iar astazi o sa verificam daca a functionat . Dezvoltatorul PDF-ului a spus ca sunt sanse mari ca Ben sa nu fie sters din calculator , avand în vedere ca 11% din cei care au încercat acest lucru nu le-a mers .

Sper sa fi mers , chiar nu vreau sa pateasca ceva .

Where do we go ? [ Concluzii , fapte si teorii cu BEN Drowned ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum