08/10/2020
Salı /Amerika /Newyork"Sarah öfkeni kontrol et "
Spor salonunda ring de Adam(kişinin adı) ile serbest dövüş çalışıyordum ama bir türlü içimdeki öfkeyi kontrol edemiyordu üstünde yıllar geçmesine rağmen "Odaklan Sarah "Bir anda durdu elindeki eldivenleri yere attı sinirliydi sanki "neyin var senin bugün "
Sertçe yutkundum "babam aradı "
Adam sanki doğal birşey gibi eee dercesine baktı "geri dönmemi istiyor o cehenneme "
Adam elini omzuma koydu ve güven vermek için sıvazladı "Anneni kaybettin gitmelisin iki yıl oldu baban yapa yalnız bırakma " sinirlendim hem de fazlasıyla "onlar beni 23 sene yapa yalnız bıraktılar neden ben bırakmayayım Adam "Adam derin bir nefes aldı ve yere oturdu onunla birlikte bende oturdum "ne yaşadığımı sen de biliyorsun " gözlerime baktı evet der gibi " biliyorum ama şunu da biliyorum ki sen güçsüz biri değilsin bunu onlardan kaçarak yapamazsın kendini toparlayamazsın " başımı olumsuz anlamda salladım "söz konusu bile olamaz ben asla geri dönmem " gözlerine yalvarırcasına baktım "uyku ilaçlarıda işe yaramıyor Sarah doktorun bunu yenmenin daha iyi olacağını söylüyor farkında değilmisin yaşayan bi ölüsün sürekli sigara ve alkol tüketiyorsun uyuşturucuya bile bulaştın daha neyi bekliyorsun ölmeni mi "
Başımı olumsuz anlamda salladım "onu bir kere denedim ama o da başarısız oldu " gülümsedim bu içimde ki küçük kızın buruk gülümsemeseydi hala ondan küçük cam parçaları kalmıştı o korkak kız çocuğundan
"Annenin mezarına git ve vedalaş Sarah ""Asla gitmeyecegim o benim elimi düşünmeden bıraktı uçurumdan düştüm çakıldım ben küçük bi umut beni yaşatı o değil "
"Sen annene gram üzülmedim diyorsun ya hani. ama ölümünden sonra daha da kötüleştin senin sevilmeye ,sevmeye ihtiyacın var Yoora "Adımla seslenmesine kızsamda oydum ben "Yoora " adımı seslice söyledim "bu kız çocuğu korkuyor hala anlamadın mı Adam "
Elime uzandı ve tuttu "Bunu yapabilirsin ben o kız çocuğunu görüyorum ama çok güçlü artık, intikam istiyor Yoora sıra bende diyor oyunu yönetme sırası bende ilk aşkımın canını yakma sırası bende diyor bunu susturamazsın git ve o intikamı al bu kadar basit olmamalı seni sindirmek "Sindirmek doğru bir kelime benim durumum için ama haklıydı intikam istiyordum beni yalnızlıkla baş başa bırakanlardan "Gitmeliyim dimi " başını olumlu anlamda salladı ve sarıldı "ağlama başaracaksın " o an anladım ağladığımı uzun süredir ağlamak bana yabancıydı tanımadığım bir duygu gibi geldi onun omuzunu ıslatırken konuştum "Çok can yakıcam canımı alanlardan"
Hazırlanmıştım gidiyordum dönüyordum artık benim değildi artık o cehennem onlarındı
Adam gülümseyerek sarıldı "merak etme bende geleceğim işlerimi. halledeyim, seni asla yalnız bırakmam bunu biliyorsun "
Başımı olumlu anlamda salladım "fazla gecikme " yanaklarını öptüm oda beni öptü o benim tek dostumdu ailemdi abimdi "özel jet ha baban ne kadar zengin ?" gülümsedim "uzay matematiği bilmiyorum". Güldü " demek o kadar ha " jettin içinden çıkan hostest kadın jetin hazır olduğunu kalkmamız gerektiğini söyledi "Yoora onlara kim olduğunu göster seni iyi tanısınlar "
Gülümsedim "Çok yakından tanıyacaklar merak etme " el sallayarak merdivenlerden yukarı çıktım "yakında görüşürüz"#
Geri dönmek 10 yıldan sonra bogazımda bir düğüm oluşturmaktan başka hiçbirşey yapmıyordu yutkundum ve oturdugum koltukta geri yaslandım gözlerimi kapattım belki uyuyabilirsem işe yarardı ama ne varki herşey sanki şuan yaşanmış gibi zihnimde canlanıyor Vazgeçtim demek istiyorum dönmek istemiyorum sonra gözlerimi açıyorum bileklerine düşüyor gözlerim kabusmuş diyorum bileklerimdeki dövmelere iyice bakıyorum "bir daha asla "sağ bilegim bana bunları söylüyor yapma diyor sol bileşime bakıyorum " unutma " yazıyor içinde çok şey barındıran bu kelime sahneyi başa sarıyor gördüğüm aynada "oyun bitti Perde kapandı" yazıyorduGülümsedim "oyun daha yeni başlıyor " yanımda duran hostest kadın birşey mi istedim diye bakarken "viski ,viski getirin " başını onaylar anlamda salladı "buyrun efendim ".
.
.
.
.
" Her şey hazır mı " adam sevinçle ,sabırsızlıkla uzun zamandan sonra kızını görmeyi bekliyordu büyümüşdür diye düşündü kızgındır ama benim pamuk yüreklim affeder diye düşündü "efendim uçak piste iniş yapmış Yoora hanımı almışlar geliyorlar"Ben hazır mıyım diye düşündü kaldırabilecek miyim "Güzel "
Sonk kez etrafa bakındı herşeyin eskisi gibi olmasını istemişti kızının bıraktığı gibi olmasınızaman çok hızlı akmıştı çok şey kaybolmuştu yer yüzünden ama bir şey yeni doğmuş ve büyümüştü ' nefret ' çok büyük bir yangını beraberinde getiriyordu Yoora bunu. Bilmiyordu babası
.
.
.Tereddütle öndeki şoföre bağırdı "dur " geri dönmemeliydim sokağın başında. Kendini görür gibi oldu bana doğru dönüp baktı "kimse görmeden eve girmeliyim " dedi kendini tekrarlarken
Telefonunun titremesiyle kimin aradığına baktı yüzünde bir gülümseme belirdi ve hemen cevapladı "Adam " karşı taraf derin bi nefes aldı arkadaşı için endişeleniyordu "Hazır mısın " duyduğu iki kelime vücudun da kırmızı alarmın verilmesine sebebiyet verdi "Vazgeçmek istiyorum " Adam derin bi nefes aldı ve hemen karşı çıktı "O gün ki gibi mi Yoora 10 yıl boyunca adını bir kere bile kullanmadın Korktun kendinden yine güçsüz düşerim diye şimdi sadece şu soruna cevap ver YOORA " NE İSTİYORSUN"
Yutkundum ve hiç düşünmeden cevap verdim "intikam istiyorum " Adam'ın gülümsediğini duyabiliyordum "git ve al o zaman oyunu başlat "
Arabadan indim ve eve doğru adımladım "oyun başladı Adam " dedim ve kapattım
Evin önünde durdum hiçbirşey değişmemiş gibi duruyordu ama ben değişmiştim hem de çokKapı aralandı ve içeriden babamı gördüm bana sarılmak için adımladı ve durdu onu durduran bendim bedenimdi "sana ne oldu böyle " Gözlerine baktım değişen tek şey çaresizlik olmuş anlaşılan cevap verdim sorusuna
"Büyüdüm Babalık "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AND DANCE
FanficSevgi Nedir? Yada Sevilmek nasıl hissettirir ? Bunlar cevabını bilmediğim sorular ,insanlar ne kadar gariptir benim sahip olduğum aileye sahip olmak için herşeylerini verebileceklerini kolayca söyleyebiliyorlar ama ben sadece biraz sevilmek için öl...