Ahoj, mé jméno je Tessa Williams a žiju velmi normální život, který vás jistě zajímat nebude, proto vám o sobě řeknu jenom pár věcí, bez kterých jistě nepřežijete. Jak bych začala? Mé jméno již znáte, je mi čerstvě 17 a mám jednu sestru Katherine, které je 12 a půl. Mám dlouhé vlnité hnědé vlasy pod zadek, které zdobí blonďaté odbarvené konečky, protože jsem si v létě nabarvila vlasy na fialovo, abych byla víc cool, ale bohužel se to nějak nepovedlo. Mám docela výrazné zelené oči, které mi kde kdo jistě závidí. Potom se mohu chlubit svou vysokou štíhlou postavou, která jistě tak štíhlá již není, protože jsem přes léto díky přejídání zmrzliny abych zahnala depky přibrala o několik kil. Jo, jsem docela depresivní člověk, to mi připomínat nemusíte. Určitě tušíte proč. Nikam moc nezapadám a jsem spíš takovej introvert, kterej se zavrtává do sebe a pak se diví, že se se ním nikdo nebaví. A pak přichází další stádium, snažím se být cool. A pak díky tomu dělám blbosti například jsem si nabarvila ty vlasy. A když ani to nezabere tak dostávám totální záchvat a abych se odreagovala tak se přežírám zmrzlinou. Ale teď dost o mně, pojďme se radši bavit o mých dokonalých rodičích. Moje matka s otcem jsou takový typ lidí, kteří se snaží zavděčit všem a to v jakékoliv situaci a moc jim záleží, co si kdo o nich myslí, což jsou úplný opak mě. Snaží se mě mít za dokonalou dceru, která jde všem příkladem a musí ve všem vynikat, což se rozhodně neshoduje se mnou. Naštěstí to u mě už vzdali a spíš buzerují Kath, což mi vyhovuje, protože to dřív bylo naopak. Bydlíme v bytě v San Francisku, teda bydleli jsme. Mého dokonalého otce totiž napadlo, že bychom se mohli odstěhovat do rodinného domu do Los Angeles, kvůli jeho práci a matka na to kývla, jak jinak. Jediný kdo z toho nadšený nebyl jsem byla já a Kath. Hned vám řeknu proč. Jsem aktuálně na začátku třeťáku na střední škole, na kterou jsem se tak pracně dostala a kvůli jim budu muset přestoupit na úplně jinou. Jsem z toho pěkně naštvaná, protože si hlavně budu muset zvyknout na jiný kolektiv, už jsem vám říkala že mám problém se seznamováním, že jo? Ale to nikdo nedokáže z mé rodiny pochopit. Kath nemá problém se změnou základky, je totiž přirozený extrovert, tudíž si rychle najde kamarády, narozdíl ode mne.
Toť můj nezajímavý life.
ČTEŠ
Tell me why you hate me (Shawn Mendes fanfiction)
Teen FictionTessa Wiliamsová je obyčejná, nezajímavá holka. Prochází si skoro všemi životními lekcemi co jí život připravil, od zrady po deprese. Proto je pro ostatní věčně nedostupná a věčně ironická, sama tvrdí že její život je jedna velká ironie. Čeká jí al...