Cap 1 . Reîntalnirea

149 2 1
                                    

Hey numele meu,este Carla si,de acum inainte voi scrie si eu povesti . Sper sa va placa aceasta poveste haideti,sa vedem despre ce e vorba

Honey Jonnsons. O simpla pustoaica de liceu cu vise mari ca toate fetele care sunt la varsta aceasta viseaza sa ajunga ceva in viata . Si despre David Jones . (asemanator nume nu ? ) un baiat rebel fotbalist care tocmai trecuse printr-o mutare din scoala lui la alta in California.  Ei s-au mai intalnit in parc inainte ca David sa se mute . David a trecut prin foarte multe mutari pana acuma ...
Maria Jones (mama)
Draga. Cum sa ii spunem ca ne mutam iarasi ? . Adica deja ne-am mutat de 4 ori.  Cred ca intoarcerea in New York nici cea buna dar nici cea convenabila pentru el ... Totusi . Programul tau de lucru este cel mai schimbator sa moara mama de nu :)) .
David Jones
Cum ? Am auzit bine ? Ne mutam ? . Pe cand incepusem sa imi fqc prieteni noi . Echipa de fotbal .. Sa las totul si sa ma duc iarasi ?. Orice dar asta nu . *In gandurile mele ma gandeam sa ii las sa plece si eu sa raman , dar cum ? . Dupa un timp bun de,gandire am zis . Hai sa imi REINTALNESC prietenii .

In California nici lucrurile nu erau tocmai bine ... Pentru Honey .
Maya. (Sora cea mica zgarcita si nesimtita de 5 ani )
-Hai te rooog .
-Nu nu nu si nu ti-am zis de 12948259 ori Nu
-Te rog , chiar imi doresc sa merg la circ  , mama nu ma poate duce . Tata e la servici si...
-Si eu am trebuiri mai importante decat sa te duc pe tine la un c***t de circ .
-Daca nu ma duci am sa ii spun mamei de tigarile ascunse dupa canapea.
Ok fie...
In California David deja isi facea bagajele ...pana cand Maria sora mai mica a lui David a primit o invitatie la circ si ce credeti . David nu a mai stat pe ganduri ci direct crezand ca se duce sa agate niste fete a zis DA .
********* ***********
Ajuns in California David si Maria s-au dus la circ la fel si Honey si Maya .  Fie nu stiu cum , dar au nimerit unul langa celalalt .
"-Hey , scuza-ma ai un servetel ii trebuie sorei mele Maya .. *In mintea mea nu realizam cum sa ma bag in seama cu el .  Il placeam de mult , dar niciodata nu am vorbit cu el. Imi e pur si simplu imi e rusine ..*
-Da sigur cum sa nu .  Poftim.  Ai nimerit persoana potrivita pentru problema aceasta .
-Haha :)). 
Mi-a zambit . Oare ce inseamna?
- Cum te cheama .. Ăaaa . Stai tu esti David ? Cel care s-a mutat de cateva ori??? :) . Doamne imi pare rau, am sa te fac de rusine .. Maya hai sa mer....
-Nu doamne fereste stai linistita.
*M-a luat de mana si mi-a zambit . Ce inseamna asta ? Oare ii place de mine ? . Oare i-am fost simpatica ??  . Doamne . *
Circul tocmai se terminase iar noi eram afara pentru a ne lua la revedere .
Circul se terminase iar noi eram afara si doream sa ne luam la revedere ..
*
Hey ! Sper ca v-a placut . Voii pune chiar azi next . Voi incerca sa postez zilnic. :) . Ne vedem diseara pups ❤

Ps : I love you ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum