13

7K 579 10
                                    

"Сонс Жон Жонгүг. Чи яагаад түрүүнээс хойш Тэхёнаас зугтаад байгаа юм? Чи ямар нэгэн буруу зүйл хийчихэж тийм үү? "

"Үгүй ээ Ахаа! Үгүй... Үгүй!... Танай тэр хараал идсэн ядаргаатай найз намайг үнэхээр их залхааж байна! Ер нь би таныг түүнтэй найзлаасай гэж хүсэхгүй л байна шүү! "

"Бурхан минь ядаад бид зогсоод ярилцаж болохгүй юу! Чи яагаад ингэж их бухимдаад байгаа юм бэ? "

Жонгүг учир зүггүй гүйж байснаа хөдөлгөөнгүй зогсон түүнрүү эргэж хараад "Ахаа та түүнтэй найзлахаа болих хэрэгтэй. Би гуйж байна. "

"Яагаад вэ? Тэр миний сайн найз Жонгүг. "

" Хэрвээ тэр үнэхээр л таны сайн найз байсан юм бол хэзээ ч таны  найз залууг эргүүлэхгүй байх байсан юм! "

"Чи сая юу гэсэн бэ? "

"Тиймээ та сая зөв сонссон! Тэр хараал идсэн гаж донтой! "

Жонгүг яг л дэлбэрэх гэж байгаа юм шиг уурлах бол Жимин хэсэгхэн хугацаанд шоконд орох нь тэр.

"Ч-чи тэгээд надад хэлэхгүй яасан юм бэ? "

" Би танд хэлэх байсан юм шиг харагдаад байна уу? "

"Тэгвэл түрүүний ярьсан нэгэн нь чи байсан хэрэг үү? "

"Мэдээж би байсан. Гэхдээ миний бие энэ бүхэнд огтхон ч хамаагүй шүү Ахаа? "

"Чамайг хараал идэг Ким Тэхён! "

-

Jaaamyeenssi:
KIM TAEHYUNG!

Handsome_boy:
Яасан Жимин?

Jaaamyeenssi:
Чи ч жинхэнэ найз юм даа новш минь!

Handsome_boy:
Төвөг удсан бол уучлаарай...

Jaaamyeenssi:
Би Жонгүгийн тухай ярьж байна!

Handsome_boy:
Тэр яасан юм?

Jaaamyeenssi :
Мэдэхгүй царайлж байгаа юм биз дээ? Чам шиг найзтай байснаас байгаагүй нь дээр чи яаж чадаж байна аа? Жонгүг бол миний залуу ойлгов уу гаж донтон минь!

Handsome_boy
Ohh... Тэр чамд бүхнийг хэлчихжээ? Яасан Жонгүг ууртай байна уу? Тэр намайг бас гаж донтон гэж хэлээ юу? Хаха инээдтэй юм...

Jaaamyeenssi:
Түүнтэй дахиад харьцах гэж оролдох юм бол би чамайг ална шүү новш минь! Түүнээс минь хол байгаарай!

Handsome_boy:
За яахав Пак Жимин. Би өөрийгөө золиослоод ч хамаагүй түүнийг өөрийн болгох болно.

Jaaamyeenssi хэрэглэгч таныг тодорхойгүй хугацаагаар блоклосон байна.


𝐏𝐇𝐎𝐍𝐄 𝐒𝐄𝐗Where stories live. Discover now