Pada Malam Hari.
Yaya sedang berada diatas bumbung rumah sambil menatap bintang2.
Masa Yaya melihat bintang2,dia mengubah tumpuan kepada phonenya yang diberikan dan dibaiki oleh Boboiboy.Tiba2 Yaya teringat kata2 kedua-dua orang tuanya.Flashback
Ayah Yaya: Abang pasti Boboiboy sayang kan Yaya.(Chapter 3)
Mak Yaya: Yaya,kamu tak nak buat hubungan special dengan Boboiboy ke?
(Chapter 5)Flashback End.
Yaya: Apalah Mak Ayah aku ni,fikir pasal hubungan, lebih baik pasal pelajaran dulu.
Tiba2 Yaya mendengar suara orang bernyanyi.Dia mencari sumber suara itu sehingga dia nampak orang yang bernyanyi itu ialah....
Yaya:Eh!Boboiboy?
Yaya melihat Boboiboy diatas bumbung rumah Tok Aba sedang bernyanyi.
(Fans Boboiboy pasti tahu Yaya ialah jiran Boboiboy. Imagen lah sendiri Boboiboy dan Yaya diatas bumbung.Enjoy)
Yaya tak buang masa terus merakam Boboiboy bernyanyi menggunakan phonenya. Hanya aku.
(Maaf malas nak buat lirik lagi)
Apabila Boboiboy habis bernyanyi Boboiboy terus pandang tepat kearah Yaya.Boboiboy dan Yaya terkejut serentak.
Pov Boboiboy
Eh!Sejak bila Yaya kat situ.
Dia pegang phone ke tu?
Dia rakam aku nyanyi ke?
Pov End
Pov Yaya
Alamak dia pandang sini!
Aduh...dia perasan tak, aku rakam dia nyanyi.
Aku harap tak la.
Pov End.
Boboiboy cover dengan senyuman serta diikuti lambaian.Yaya membalas senyum dan lambaian Boboiboy.Kemudian Boboiboy bertukar ke Boboiboy Angin dan terbang masuk ke biliknya.Yaya juga menggunakan kuasanya untuk terbang ke bilik nya.
Di bilik Boboiboy
Boboiboy Angin telah terbang masuk kebilik,kemudian bertukar ke Boboiboy biasa.Boboiboy merebahkan badannya ke katil, kemudian termenung kearah shiling. rumah.Boboiboy sedang berfikir macam mana nak luahkan isi hatinya ke Yaya.Walaupun dia masih muda tapi dia sudah mencintai Yaya sejak kecil.Tapi dia buntu untuk meluahkan nya.
YOU ARE READING
'My Feeling With You' Boboiboy X Yaya (Complete)
RomanceFanFic ini mengisahkan Boboiboy yang memendam perasan pada seorang perempuan iaitu Yaya.Adakah Boboiboy akan meluahkan isi hatinya??Adakah Yaya menerima Boboiboy??Atau sebalik nya?? FanFic ini juga untuk saya hilangkan stress sahaja. Malay Writer