komentarze
[01.01.2020 ; 10 PM]
[ Dom rodzinny Bo; Miami, USA ]
Bohyun spędzał święta i sylwestra w swoim domu rodzinnym na Florydzie. Dopiero jakiś czas temu postanowił wyjść z łóżka. Przez chwilę oglądał jakieś losowe filmiki na YouTube, grał w jakieś gry na telefonie, a nawet zdążył przesłuchać kawałek swojej playlisty. Po jakimś czasie na ekranie jego komórki pojawiło się powiadomienie z aplikacji V-Live. Pomyślał,że w sumie to mógłby zrobić jakiś live. W Korei, było prawdopodobnie już jakoś popołudniu, więc w sumie czemu nie zrobić tej transmisji?
Ogarnął się trochę, bo tak szczerze to po prostu nie chciał przestraszyć fanów. No i zeszło mu się do tej 22, o której w końcu zaczął transmisję.
Jako,że wcześniej skoczył jeszcze do kuchni po jakąś przekąskę, to live już zaczął od jedzenia.
jezu co tak późno?
hej oppa!
Wow,ale tam u ciebie ciemno
happy new year!
czy tylko ja dopiero co wstałem?
- Hej wszystkim! - powiedział z uśmiechem. Zdziwił się, gdy jego live w dość szybkim tempie zdobył sporą ilość oglądających - Wyleczyliście się już po sylwestrach? - zaśmiał się - Ja też dopiero co wstałem - odpowiedział fanowi - Ta przeleżałem cały dzień, wiem leniem jestem - westchnął.
oppa, co jesz?
smacznego lol
jesteś w domu rodzinnym?
omg specjalnie wstałam na live *-*
CZYTASZ
cookiespecials.com
De Todoczyli wszystko, czym nie chce zaśmiecać głównej książki z cookie. różne filmiki/posty od fanów, vlive, instagram,twitter, itp.