Bölüm 5: Ara Tatil

214 28 26
                                    

Lax okula başladığından beri dört zorlu ay geçmişti. bu süre zarfında kah gülmüş kah sinirlenmiş kah üzülmüştü. Üç aydır Amari ile oda arkadaşı idi ve araları şimdilik iyiydi. birbirlerine çok sataşmıyorlardı. Gerçi arada olaylar yaşanıyordu ama çok önemli değildi. Mesela bir keresinde Amari tarağını koyduğu yeri unutunca bunun suçlusunu Lax ilan etmişti, yarım saat sonrada tarak Amarinin yastığının altından çıktı. Tabi ki Lax'ın Karanlığın Lortların dan birisi olduğunu bilmiyordu. Bu sürede seviyesinde bir artış olmasa da beceri ve dövüş olarak kendini gayet geliştirmişti. Ayrıca Lax lort olduğu günün ertesi sabahı kendine geldiğinde karanlığın hizmetkarlarından birisi ona bir kutu getirmişti. İçerisinde sim siyah bir yüzük ve bir not vardı.

Not da "Benim Sevgili Lordum bu yüzüğün içerisinde benim Lordlarım dan olduğunu kanıtlaman için bir rozet var ona enerjini gönderdiğinde gösterir birde içerisinde özel prolar var bunlar içtikten ilk bir saat özelliklerini %5 ilk bir gün %1 artırır, Vücuduna ve gelişimine zarar vermez. Birde özel Şaraplar var onlarda aynı şekilde ama ikisinin yüzdeleri toplanmıyor haberin olsun. Aklımdayken içinde birde gelişim yöntemi var bu yöntemin adı "İlahi Tanrının Kaotik Gelişimi" dir. İblis ruhçusu gelişimlerin dendir ve çok özeldir diğerleri bir tane iblis ruhu ile kaynaşmaya izin verir iken bu methot tam yedi adet iblis ruhuna izin veriyor. İyi eğlenceler. Kafana estiği gibi davran." yazıyordu. Bunu sol orta parmağına takmıştı. Diğer NH(NanoKman) dan aldığı mavi yüzük ise sol işaret parmağında takılıydı. Tabi ki Lax metodu kullandı ama henüz elinde bir İblis ruhu yoktu.

Şimdi ise odasında Amari masada oturmuş kendisi ise yemek hazırlıyordu. İlk başta sırayla yapmayı denemişlerdi ama Amari yemek konusunda pekte marifetli sayılmazdı. on beş dakika sonra yemeği hazırladığında Amariyede bir tabak verdi.

(Lax) "Ara Tatilde ne yapacaksın?"

(Amari) "Ablamda, bende eve gideceğiz. Sen?"

(Lax) "Aynı şekil."

dediler ve daha konuşmadılar. Öğlen gibi Lax ve Amarinin bavulları hazırdı. Asmadeusuda alıp okul alanından çıktılar. Amari ve Asmadeus hava limanına gidip daha önceden yer ayırtıkları uçağa bindiler. Lax onlar adadan ayrıldıktan sonra tenha bir köşeye geçti ve

(Lax) "Karanlık portal açıl!"

bu yetenek daha önce gittiğin bir yere portal açmanı sağlıyordu. Lax şu anda arazilerinin girişindeydi. Hızını kullanarak bir dakikada evlerinin kapısına varmıştı.

(Lax) "Burası her sene olduğu gibi karla kaplı. Neyse on beş gün tatil iyi gelecek. Babamla ava çıkmak için sabırsızlanıyorum."diye alçak ses ile dile getirdi düşüncelerini Lax. Daha fazla beklemeden yandaki zile bastı. O mekanik kuşlar her zaman olduğu gibi canlılıkla öttü ve Laxın annesi Aurora her zaman olduğu gibi tam bir dakika içinde kapıyı açtı.

(Aurora) "Oğlum ne işin var burada bir sorun yok ya?"

(Lax) "Merak Etme anne bir sorun yok. Sadece ara tatile girdi okul on beş gün okul yok. Neyse istersen dönebilirim baksana içeri bile almadın beni."

(Aurora) "O nasıl laf sıpa olur mu öyle şey, şaşırdım sadece."

(Dark [Laxın Babası]) "Hayatım kimmiş?" derken kapıya geldi ve "Oğlum" diye mırıldanıp sarıldı canından çok sevdiği oğluna Dark.

İçeri geçtiklerinde oturdular ve bütün gün eğlenceli sohbetler ettiler. Akşam olduğunda annesi mutfakta yemek hazırlarken Lax babasına sesizce neredeyse fısıldayarak konuştu.

Kıvılcım: Ruhun AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin