Bir kaç gün sonra. Mevcut tatilleri sona erdi. Çeşitli sebeplerden okula ilk gidenler ana karakter ve nişanlıları olmuştu. Tabi bunun sebeplerinden birinin Asmadeusun okulun müdiresi olması da var.
Lax gidip yeni üç kişilik odasına yerleştikten sonra, yeni dönemin ilk günü başladı. Tabi ki yeni dönemin ilk günü olduğu için tekrar forma giydi. Bütün gün normal bir okul gününden farksızdı.
Şimdi ana karakterimiz Lax ve Amari son dersten çıkmış yurt odalarına doğru harekete geçmişlerdi. Tam yolu yarılamışlardı ki okulun duyuru panosunun önünde alışılmadık bir kalabalık fark ettiler.
Lax kalabalığı yara yara panonun önüne geldiğinde bir "Turnuva" duyurusuyla karşılaştı. Akıllı saati aracılığı ile ilanın dijital bir kopyasını aldı ve Amarinin yanına döndü.
(Lax) "Anlaşılan Akademi bir turnuva düzenliyor."
(Amari) "Peki. Katılacakmıyız?"
(Lax) "Bilmem. Bir Asmadeusla bu konuyu konuşalım. Ondan sonra karar veririz."
Ana karakterimiz turnuvayı boş verip biricik.... Şey aslında iki biricik sevgilisinden birisiyle. Havadan sudan, tanışmadan önceki yaşamları ile ilgili konuşup şakalaşıyorlardı.
Odalarına vardıkları zaman odanın iki adet banyosu olması sayesinde ikisi de hızlıca bir duş aldılar ve günün yorgunluğunu atmak için biraz uzanma kararı almışlardı. Asmadeusun gelmesine nereden bakılırsa bakılsın iki saat kadar daha vardı.
Her ne kadar oda üç kişilik olsa ve üç kişi için düzenlense bile yinede sadece tek bir yatak vardı. Buda ister istemez üçlünün birlikte yatmalarını gerektiriyordu. Açık konuşmak gerekirse Lax aşırı derecede güzel iki kızla birlikte uyumaktan gıram şikayetçi değildi.
İkisi bir birbirlerine sarılıp uyudular...
Bir süre sonra Lax uyandığında etrafına kısaca bir baktı. Amarinin henüz uyanmadığını fark edince de usulca kafasını yastığa geri koyup kızı izlemeye başladı. Açık konuşmak gerekirse Amari uyurken bile uyanık olduğu zaman kadar güzeldi. Uyurken tek fark denkleme sıra dışı bir tatlılık eklenmiş olması.On beş, yirmi dakika kadar sonra Amaride uyandı. Uyandığı zaman gördüğü ilk şey kendisine bakan ve aşkla parlayan iki buz mavisi gözdü. Laxın gözleri karşısındakilere her zaman kutupların soğuğunu ve ölümün sessizliğini hissettirirdi. Bu yüzden akranları onunla göz göze gelmekten oldukça çekinir, kaçınırlardı. Yinede bu durum Ailesi, Amari ve Asmadeusa baktığı zaman oldukça değişiyordu. Özellikle Ameri ve Asmadeus, Laxın gözlerine baktıkları zaman sevgi ve aşkla parlayan, onlara bir bahar günü esen rahatlatıcı esintiler hissettirirdi. Gerçi bu kızlarında Laxa aşık olmalarından kaynaklı da olabilirdi ama neyse.
Birbirlerine narin bir öpücük verdiler. Adeta birbirlerini incitmeden korkar gibiydiler. Birbirlerini öpmeyi bitirdikten sonra, daha doğrusu nefesleri bittiği zaman ayrıldılar fakat birbirlerini öpmeye doymamışlardı. Yinede mutfaktan duydukları ses ile kalktılar.
Mutfağa gittikleri zaman Asmadeusun üç kişilik yemek hazırladığını gördüler.
(Asmadeus) "Sonunda uyanabildiniz. (Laxın boynuna sarılarak) Uyanman için seni öpmem gerekecek sanmıştım. Tatlım!"
Dedi Laxa davetkar ve tutkulu bir ses tonuyla. Lax ince bir gülümsemeyle Konuştu.
(Lax) "Beni uyandırmak için adımı söylemen yeter. İkinizin de. Sizin için her zaman orada olacağım, yanınızda."
(Amari) "Ölüm bizi ayırana kadar he?" dedi ağzına biraz salata atmadan önce.
(Lax) "Hayır... Ölüm bizi ayırdıktan sonra bile. Hayalet olmam gerekse bile yanınızda olacağım. Hem yanınızda hemde kalbinizde."
dedi. Son cümlede iç ısıtan bir gülümsemesi vardı Laxın. Cilveleşme işini daha fazla uzatmadan yemeklerine geçtiler...
Şu anda yemek bitmişti ve Lax kızlara toplantı odasına geçmelerini istedi. Kendisi bulaşıkları toplamakla uğraşıyordu şu anda. Saat çoktan akşam sekiz olmuştu.
işi bittikten sonra toplantı odasına geçti. Oda tamamen gri duvarlara, siyah perdelere ve bembeyaz altı sandalye ile bir tane masaya sahipti. Masanın üzeri sim siyahtı ve dokunmatik ekranlı bir çeşit cihaz vardı. Lax da yuvarlak masanın etrafındaki kızların arasındaki bir sandalyeye oturdu.
Masanın üzerine iki kere dokunduğu zaman akıllı cihaz açıldı. Lax oda kontrollerine girerek "Toplantı Durumu" nu açtı. Perdeler ve ışıklar kapandı. Lax bu sefer dijital kopyasını aldığı ilanı saatinden masaya yansıttı. Daha önceden üçü de saatlerini masa ile eşlediği için pek sorun yaşamıyorlardı.
(Lax) "Evet kızlar toplantımızın konusu bu "Etkinlik" öncelikle buna katılacak mıyız?"
(Asmadeus) "Ben? Hayır. Amari? İsterse, ama sen... Mecbursun! Katılacak ve kazanacaksın."
(Ameri) "Neden Mecbur?"
(Asmadeus) "Uzun, sıkıcı ve özel bir hikaye. Ameri istersen sen çık ben Laxa anlatırım."
(Lax) "Gerek yok. Kalabilir. İkinizden sır saklayacak sam kime sırtımı yaslayacağım?"
(Asmadeus) "Peki kalsın. Ama öğreneceğiniz şeyler o kadarda hoşunuza gitmeyebilir."
hızlıca masanın kontrolünü ele aldıktan sonra masaya bir görsel yansıttı. Bu görsel Laxın dövmesinin görseliydi.
(Asmadeus) "Öncelikle Lax bu sembolün anlamını biliyor musun?"
(Lax) "Hayır bilmiyorum. Ama anlaşılan sen biliyorsun ve bunun konumuzla bir ilgisi var öyle değilmi?"
(Asmadeus) "Aynen öyle. Bu simge kurucuların simgesi. Siz sormadan söyliyeyim. Cybertron'un kurucularının. Bildiğiniz gibi gezegenleri yok edilmiş olan robotik-organik organizmalar dünyamızda saklanıyor. Bu dövme kurucular konseyi ile birlikte o gezegeni yeniden yaratmak isteyenlerin dahil olduğu bir organizasyonun simgesi... Ve bende o organizasyona dahilim."
Dedi elinin üzerinde oluşmaya başlayan farklı bir halini gösterirken. Oda mavi renkliydi ve bir ejderdi.
(Asmadeus) "Gezegeni diriltmek için gereken iki şey lazım. Birincisi hem ışığın hemde karanlığın kutsamasını alarak ikisininde lordu olan birisi ki o sen oluyorsun. İkincisi gezegenin bilgilerinin kayıtlı olduğu bir veri kartı. Buda bu turnuvayı kazanarak gireceğin turnuvanın ödülü."
(Lax) "Peki neden ben? Koca tarikat bana mı kaldı? Benden daha güçlü kişiler mevcudiyetiniz de olduğuna eminim. Sonuçta benim silahım bile "Niteliksiz" değil mi?"
(Amari) "Ayrıca sen neden o organizasyona üyesin?" Asmadeus konuşmaya başlarken dövmesi çoktan yok oldu.
(Asmadeus) "Bence görüşleri oldukça doğru. Her zeki yaşam formu kendilerine ait bir gezegeni hak eder. Neden sen olman gerektiğine gelirsek (Ekrana bir görsel daha yansıttı Asmadeus.) Bir süre önce organizasyonun büyük lideri yani en tepedeki kişi ki bu bir kon öldü! Sana tanıdık geliyor mu Lax?"
Lax görsele bir süre baktıktan sonra birden şimşek çakmışa döndü.
(Lax) "Evet... Evet tanıdım. Bu bana güçlerimi veren robot."
(Asmadeus) "Doğru. Sen bütün evrende bütün bir kıvılcımı özümsemiş ilk kişisin. Ki bu en başta sana yakınlaşmamın ve kardeşimi senin odana vermemin asıl sebebi. Ama merak etme! Şu anda sana olan aşkım gerçek. İkimizin kalbini de kısa sürede kazandın. Yemin ederim! Neyse konuya dönelim. Sen yeni lidersin. Gayri resmi olarak. Resmi devir alışın için bir süre daha beklemelisin. Üstüm olan tek kişi tarikatı alman için hazırlıkları yapıyor. Sen ikinci turnuvaya girerken hazır olur her halde. Öte yandan büyük patron sana sadece güçlerini değil, Eşsiz ve benzersin... Uçsuz bucaksız bilgeliğini de bıraktı. Tıpkı daha önce ona bırakıldığı gibi ve ondan öncekine de vede ondan öncekine, yani Cybertron kurulduğundan beri olduğu gibi. Sen sadece Tarikatın değil Konseyinde baş koltuğunun hak sahibisin. Şimdi... Katılacak mısın? Yoksa Katılmayacak mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım: Ruhun Ateşi
Fantasy-Önceden İnsanlar Otobotların korumasında idi. -Ama Adem oğulları ve Havva kızları her zaman olduğu gibi kıymet bilmezlerdi. -Onları koruyanlara ihanet ettiler. -Kıvılcımın gücü için.