Z samego rana czyli o 13.27 obudził się proboszcz Harry, zszedł do kuchni aby zjeść śniadanie, które jak miał nadzieje zrobił Louis.
Gdy znalazł się w kuchni ujrzał zamordowaną sprzątaczkę którą ruchał Zayn...Harry POV's
Schodząc musiałem na schodach się wyjebać bo jakżeby inaczej boże czy ty to widzisz, moja jebana codzienność. Mam ochotę na Louisa znaczy się na śniadanie od niego bo on dobrze robi lody znaczy się robi dobre śmietankowe lody. Gdy tylko dotarłem do kuchni zobaczyłem krew już wtedy wiedziałem, że to coś grubszego nagle ni stąd ni z owąd ujrzałem Zayna który.. ruchał martwą sprzątaczkę?!
-Ty nekrofilu!! Jak tak można?! Jesteś księdzem motyla noga!- wykrzyczałem.
-Mówiłem, że się wkurwi..- szepnął Louis.
-Ależ na ciebie nie jestem zły, kochaniutki pulpeciku mój, tylko na tego nekrofila- powiedziałem spokojniejszym tonem.
-Chciałem tylko poruchać, naprawdę a nie chciałem jej gwałcić...- żałośnie tłumaczył się Zayn
-Więc ją zabiliśmy.. Wspólnie, aby Zayn mógł zaruchać chociaż raz żywą kobitę- bronił Zayna Liam
-Ale ona nie żyje fujarcu!- Krzyknąłem z oburzeniem
-Chyba rozumiesz proboszczu nasz takie potrzeby?- ironicznie zapytał Niall
-Trzeba było porwać jakiegoś skośnego dzieciaczka a nie mi szmatę do podłóg zabijać- oburzyłem się
-PRZE-PRA-SZA-MY- powiedzieli chórem.
-No zmykać na plebanie zabawiać się z naszymi ukochanymi dziewczynkami, udostępniam wam dzisiaj dostęp do 14-letnich dziewic idźcie poszaleć!- powiedziałem troskliwym niczym twój stary o swoją teściową tonem. -Lecz stójże Niallu dzisiaj twoja kolej na prowadzenie mszy
-Okey Dokey- usłyszałem z jego jakże ciaśniutkich tak bardzo usteczek, że chce się tam fiuta wsadzić
Niall POV's
Gdyż byłam moja kolej na przeprowadzenie mszy ku chwały KAMILA oraz jego pedofilskim związku z 10-latką odpuściłem sobie te jakże młode, mokre, podniecone na widok Shawna Mendesa bez majtek dziewice i wyruszyłem w stronę kościoła. Po 3 godzinach obfitej mszy zaprosiłem wszystkie dzieciaczki z ławeczek do kantorka proboszcza Harrego, jestem teraz niczym łowca czarownic tylko że poluje na skośne dzieciaczki mające małe niczym płód murzyna w 2 tygodniu ciąży fiutki takie jakie proboszcz lubi najbardziej oraz ciaśniutkie jak sukienki licealistek oblanych wódą cipeczki, które ubóstwia Zayn... Ah te księża XXI wieku.......
-Dobra, msza zrobiona, dzieci uwięzione, KAMIL zadowolony, czego więcej do szczęścia potrzeba?- zapytałem sam siebie.
-Prostytutek- usłyszałem męski, seksowny niczym kucyki pony, nieznajomy mi dotąd głos..
-Chyba masz rację... Pieniądze od mieszkańców na odbudowę kościoła przeznaczymy na dziwki mokre jak morze czarne niczym czarny jak to mówią kulturalni ludzie „afro-amerykanin" czyli czarnuch w języku dzieciaczków z 6 klasy podstawówki- rozmarzyłem się odrobine za bardzo.
Nie usłyszałem odpowiedzi na moje fantazje od nieznajomego o seksownym głosie ale nie przejąłem się tym ponieważ myślałem o tanich dziwkach i klubach GO GO.. Nagle dostałem SMS była to wiadomość wysłana przez Harrego na grupę „Parafia ruchamy i zostawiamy" to znaczy „Parafia 1D - ruchamy i zostawiamy". Napisał: „Musimy natychmiast zrobić zebranie księży naszej parafii to bardzo pilna sprawa tak pilna jak duszek mateuszek mający srakę po boróweczkach od Skwarka" Pobiegłem w stronę miejsca zebrań...
Na spotkaniu
Louis POV's
Przybyłem tak szybko jak tylko mogłem, gdy już tylko wszyscy byli na miejscy Harruś zaczął przemowę.
-Dostałem wiadomość o III wojnie światowej pomiędzy Iranem a USA, mimo że mieszkany na Podlasiu w Polsce, będziemy walczyć!- przemówił tak seksownie że go nie słuchałem a
wyłącznie patrzyłem w te jego piekielnie gorące oczęta.Harry zaczął palić papierosa nie mogłem w to uwierzyć
-Proboszczu ty palisz?- zapytał Liam.
-A chuj ci do tego- odpowiedział chamsko.
-Słuchaj Harry jesteś starej daty- zaczął ksiądz Zayn.
-Shut up nekrofilu- zezłościł się Harnold
-Zayn ma racje.. Jesteś stary jak Dziad chlający browara w kościele- dodał Niall
-Stary Harry pali cygary- zaczął się śmiać Liam
Wszyscy zaczęliśmy a Harnold był wkurwiony jak byk na rodeo przez tą jakże tak seksi wywijaną przez idiotę który chce ewidentnie zakończyć swój żywot, czerwoną szmatę....
Ciąg dalszy nastąpi
!
CZYTASZ
Parafia 1D
FanfictionJest to opowieść o pięciu księżach (Harrym, Louisie, Zaynie, Niallu, Liamie) prowadzących parafie 1D