Debaran jantung Sya masih belum terhenti. Dia menarik nafas panjang selepas menutup pintu keretanya lalu menyandarkan bontotnya di situ. Masih awal lagi, hanya 3-4 bijik kereta je yang ada sekitar parking lot ofis ni. Sunyi sepi. Kejap lagi penuh la parking ni.
Sya berpaling dan menilik refleksi diri pada cermin tingkap keretanya. Baju kemeja yang dipakai hari ni berwarna light blue. Sedikit ketat, teteknya jelas menonjol di bawah tudung bawal yang sengaja disingkapkan.
"Jangan tutup aset awak tu, rugi." Kata suaminya.
Jarak butang yang renggang menambahkan lagi keterdedahan teteknya. Jika dipandang dari sisi melalui bukaan antara butang bajunya, memang akan tembus terus ke teteknya.
Bra yang dipakai hari ni pun jenis cotton yang non-wired and non-padded. Selesa untuk aktiviti lasak petang nanti. Kadang-kadang boleh nampak juga putingnya timbul sedikit. Tambah-tambah lagi bila dalam suasana sejuk atau masa tengah stim.
Kemeja biru ni agak singkat, ngam-ngam tutup bontot. Itupun kalau dia betul-betul berdiri tegak, gerak sikit je akan automatik terangkat bajunya. Yoga pants berwarna hitam yang dipakai hari ni pun jenis yang ketat pada bahagian cawatnya.
Sya memutuskan untuk terus memakai yoga pants dari pagi sebab sebelah petangnya ada training volleyball untuk sukan nanti. So senang, simply tukar kemeja ni ke baju sukan dan sandalnya ke kasut sukan. Done. Lagipun cutting yoga pants ni nampak casual, plain black, straight cut dan bukan skinny macam legging. Sekali pandang memang nampak macam casual pants je.
But it's still a yoga pants, kainnya yang bersifat elastik melekat rapat ke kulit pada bahagian yang ketat. Jadi, memang jelas definisi alur bontotnya, kat depan pula camel toe. Belahan pussynya yang tembam mengintai malu sipi-sipi dari celah bukaan bawah baju kemejanya.
Sya ralit membelek pakaiannya. Sedar tak sedar, kereta dan motor sudah mula memenuhi ruang parking.
Kotak parking Sya berada di hujung bersebelahan dinding bangunan ofisnya. Jadi, agak tersorok sedikit. Cuma bertentangan dengannya adalah tempat parking motor.
Sekali sekala dia memandang juga sekeliling, memang ada je mata yang mencuri pandang ke arahnya. Yang paling jelas, geng-geng yang bawak motor ni.
"Tonggeng, bagi diorang tengok puas-puas." Pesan suaminya.
Sya sengaja tunduk menilik mekap pada side mirror keretanya. Kedua-dua belah kakinya rapat melurus dan tegak, bontotnya melentik bulat menggayakan posisi kegemaran suaminya.
View terbaik untuk menikmati keindahan bontot wanita.
Bontot Sya jelas terpampang menghadap ke arah kotak parking motor. Ada yang tergamam, terhenti dalam langkah, ada yang buat-buat bizi, ada juga yang konon tengok phone tapi sebenarnya semua mencari peluang untuk mencuri pandang.