Nehéz lenne egyetlen dolgot kiemelni, amit ez a brokkoli hajú fahéjas tekercs nagyon szeret benned, hiszen mind a külsõ, mind a belsõ tulajdonságaidat tökéletesnek és egyedinek tartja, de ha mindenképpen meg kéne nevezni valamit, akkor azok az arcod, és a szemeid lennének.
Midoriya már a legelsõ pillanattól fogva gyönyörűnek tartotta az íriszeidet, hiszen minden egyes érzelmedet makulátlanul ki tudta belõlük olvasni, és elmondása szerint a ragyogása annyira szemkápráztató, mintha csak a Nappal nézne farkasszemet, és minden egyes alkalommal, amikor a tekintetetek találkozik, úgy érzi, hogy újra és újra sikerül rabul ejtened a szívét pusztán egyetlen pillantásoddal. Ezen kívül azt is imádja benne, hogy amikor a szemeibe nézel, a pupilláid kb.háromszorosára tágulnak, ami rettentõen boldoggá tudja tenni õt, hiszen a szem csak azoknak az embereknek a látványára reagál így, akiket vonzónak talál, és akiket mindennél jobban szeret.
Csak úgy, mint a tekinteted, a pufi, kerekded arcod is felkeltette az érdeklõdését irántad, hiszen mindig is aranyosnak találta, amikor valami miatt dühös voltál, és felfújtad az arcocskáidat. Ilyenkor mindig egy pufók mókusra emlékeztetted, akit egyszerűen nem lehet komolyan venni a cukisága miatt,bármennyire is tűnik mérgesnek vagy harapósnak. Ilyenkor mindig tenyerei közé fogja az arcodat, majd elkezdi õket nyomorgatni, amivel mindig képes elérni, hogy végül elnevesd magad.
Azonban vele ellentétben te nem igazán találod vonzónak ezt a tulajdonságodat, hiszen kisebb korodban nagyon sokszor csúfoltak téged az osztálytársaid, amiért az átlagosnál egy kicsivel pufibb arccal születtél, és amikor ezt szóvá tetted szerelmednek, õ szó nélkül magához húzott téged, majd elkezdett téged elhalmozni a gyengéd, gondoskodással teli, apró puszijaival, majd mikor úgy gondolta, hogy sikerült kellõ szeretettel elhalmoznia téged, elkezdte ecsetelni, hogy te vagy a leggyönyörűbb, legtökéletesebb, legkedvesebb lány, akivel valaha találkozott, és imádja minden egyes apró kis porcikádat, szóval ne foglalkozz azokkal az emberekkel, akik ilyen hülyeségeket mondanak neked, hiszen számára ez is egy olyan tulajdonság, ami rettentõen képes õt beindítani. Midoriya szavai hallatán elõször egy kissé meghatódtál,ami miatt néhány könnycseppet is sikerült elmorzsolnod, de miután a mondandója végét is felfogtad, fülig elvörösödtél, és miután õ is realizálta, hogy mit mondott, azon nyomban hátrált tõled néhány lépést és elkezdte kerülni a tekintetedet, valamint dadogva kért tõled elnézést, amiért zavarba hozott, de neked vele ellentétben hamar sikerült túllendülnöd ezen az egészen, és végül csak kuncogva közelebb léptél hozzá és magadhoz ölelted izmos testét, amit persze egy kis fáziskéséssel ugyan, de örömmel viszonzott is.
Szerelmed ahhoz túlságosan félénk, hogy nyílvánosan is ilyeneket mondjon, vagy tegyen veled, viszont nem riad vissza attól a gondolattól, hogy mások elõtt is adjon neked néhány puszit az arcodra, amit a körülöttetek lévõk mindig is hihetetlenül édesnek találtak, és ilyenkor mindig elkezdik hangoztatni, hogy ti tipikusan az a pár vagytok, akikre ha az ember ránéz, rögtön az az elsõ gondolata, hogy Isten titeket csakis egymásnak teremtett.
Amikor kettesben vagytok, Midoriya elõszeretettel szokott téged piszkálni, méghozzá úgy, hogy amikor nagyon elfoglaltnak talál, elkezdi a mutatóujjával bökdösni az arcodat, amit addig képes csinálni, amíg el nem éri, hogy az õrületbe kergessen téged, viszont ha ez bekövetkezik, akkor jajj neki, hiszen bármennyire is vagy barátságos és kedves teremtés, ha felidegesítenek, vagy piszkálni kezdenek, akkor te sem kíméled meg az illetõt, amit legtöbbször úgy szoktál kimutatni, hogy egy hirtelen mozdulattal elkapod barátod csuklóját, ami az arcodat nyomkodja, majd egy vérfagyasztó pillantással jutalmazod, amivel mindig sikerül õt megijesztened és tudatnod vele, hogy ha jót akar magának, akkor nem kötekszik veled, különben vállalnia kell a felelõsséget a tette miatt.
YOU ARE READING
Midoriya Izuku Boyfriend Preferences [Felfüggesztve]
FanfictionEz a könyv nem egy komplett történetet fog tartalmazni, hanem olyan egymástól különálló fejezeteket, amikben Midoriya Izukuról olvashattok majd, hogy hogyan viselkedne adott szituációkban. Hozzászólásban nyugodtan leírhatjátok majd az ötleteiteket é...