Evde sakince oturuyorsun. Canın sıcak çikolata çekti. Bir bardak almak için mutfağa gittin. Evin boş olduğunu görünce hatırladı ki ailen yurt dışına iş seyahatine gitmişti. Mutluydun evde tek olduğun için. " Owwooo owwwooo ! " diye deli gibi şarkı söyledin. Sonunda sıcak çikolatan olmuştu. Ocağın altını kestin. Ve biraz durdun karını ovaladın tıpkı boş bir mağarada yapilan yankı gibi gırlıyordu. Dolaba doğru ilerledin. Dolabın kapağını açtın. Dolaptan yayılan ışık yardımıyla dolabın hemen yanında birinin olduğunu hissettin... Daha dikkatli bakınca bir çift göz gördün , bu gözleri sanki tanıyordun... Hızlıca koştun. Işığı yaktın. Evet haklıydın orda gördüğün bir kişiydi ama o kişi Jeff ' di. Jeff the killer !!! Sana doğru çevirdi kafasını. Sana o klasik cümlesini o korkunç gülümsemesiyle söyledi . " GO TO SLEEP. HEHEHE...HEHEHEE !.. " sen odana doğru çıkan merdivenlere koştun. Nedense yavaşça ağırlaşıyordun. Gittikçe gözlerin kapanmaya başlamıştı. Nefesin kesiliyordu , odana çıktın son bir gayretle. Eline vazoyu aldın ve yere atıp kırdın. Kocaman bir parçasını kaldırdın ve arkanı döndüğünde Jeff sana bakıyor ve " Keskin bir şey vs bıçağım mı? Ciddimisin !? " Sen ona titreyerek " Benden ,uzak ,duuurh... " derken Jeff ellerini gözüne koydu. Ve gözlerini kapattı. " GO TO SLEEP ! " dedi Jeff tekrardan . Ve sen birden bayıldın...
•✓ ~ Yeni seri ~ ✓•
OKUMAYI ASLA BIRAKMA
{❦•.𝓖𝓸𝓭𝓭𝓮𝓼𝓼.•❦}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta evinde sonsuz odalar...
HorrorMiraba..... Ne diyim begh geç oku işte xd Sevirem seni hadi okumaya git hikayeyi ♥