•|----Önceki bölümde kendi fikirlerinizle kurtuldunuz peki ya şimdi? ----|•
O deli Ben ' in elinden kurtulmuştun. O seni bırakmıştı ama seni öpümüştü. Sana "Yakında hep birlikte olucaz. Sen ve biz." Bu ne demekti kendini yemek üzereydin. Bu güzeldi sonuçta CP lerle karşılaşıyordun. Ama bu korkunç bir şeydi de sonuçta CP lerle karşılaşıyordun... .p Ve yine tekrar ordaydın Toby ' nin seni ittiği o kapının önünde. "Acaba gidebilir miyim ? " diye tekrardan aklından geçirdin ama arkanı döndüğünde sanki şeffaf bir duvara çarpmıştın. "Unut bunu S/A burdan çıkış yok gibi duruyor..." kendini olabildiğince topladım ve tekrardan geleceğe doğru bir adım attın. Bu sefer karanlık bir odadaydın. Bir yatakta. Yan tarafında birisi vardı , nefesini tuttun. Ve "ANNE NASIL GÜZEL OLMUŞ MU? " diye bağıran bir ses duydun... Arkanı yavaşça döndün , ve o... Yanında yattığın kişinin Jeff the killer ' ın kardeşi Liu olduğunu gördün. Ozaman birazdan da Jeff... O gelecekti. Bir el silah sesi ve ardından kapı gıcırtısı. Tepemde dikilen birisi vardı. " Sende kimsin seni B***H !? Kardeşimin yanında ne işi var !?" diye o kanlı yüzüyle yüzüne bakarken sordu. Derken Liu uyandı... Çıldıracak gibiydin. Liu sana o güzel gözleriyle bakıyordu. Kafasını Jeff ' e çevirdiği de gözleri daha büyük açıldı... Jeff yanında öz kardeşine "Go To Sleep!" dedi. Ve o yarıkları canlı canlı kardeşinin vücudunda açmaya başladı. Liu ' nun çığlıkları tüm evi dolduruyordu. Ve Jeff sana baktı... Derin bir nefes aldın ve donakaldın.
Wiuw kitabı silmicem olabildiğince ilerletmek istiyorum çünkü yazmayı gerçekten seviyorum .p Herneyse günlerdir yoktum özür dilerim ama bölüm atabilecek gibi bı zamanın yoktu artık olabildiğince bölüm aticam sizleri seviyorum iyi okumalar.
OKUMAYI ASLA BIRAKMA.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
~S A R A N G H A E~
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta evinde sonsuz odalar...
HorrorMiraba..... Ne diyim begh geç oku işte xd Sevirem seni hadi okumaya git hikayeyi ♥