hikayeme hos geldiniz

257 7 2
                                    

yine igrenc saatimin sesiyle gozlerimi acdim.Ve her zamanki gibi saatime ofkelenerek duvara vurdum bu sefer paramparca olmusdu umrumda bile degildi.Yataktan kalkarak dusa girdim.Sicak su iyi geliyordu bana.Banyodaki islerimi bitirdikden sonra odama geri donup ustumu giydim.Ah her halde beni merak ediyorsunuz.Adim Emre 21 yasindayim universite ogrencisiyim ama gitmiyorum nedenmi?cunki maddi dururmum uygun degil calisib annem ve kardesimi bakmam gerek.Pekte guzel sayilmayan hayatim var.Babami ben 9 yasindayken kabetdik.Annem yatak hastasi kac yildir boyle babami kayb ettdikden sonra bizi bakmak icin temizlikci islemis ve aynalari silerken dusmus agir yaralanmisdi.Ah her neyse o gunler her aklima geldiginde cok kotu oluyorum.Unutmadan bir kardesim var adi Leyla 17 yasinda liseye gidiyor ve cok basarili ogrencidir kendisi.Odamdan ciktigimda burnuma guzel kokular geliyordu kardesim yine o guzel kreplerinden yapmisdi.Ama yiyemicektim cunki ise yetismem lazmdi.Bu arada ben bir zengin Cafesinde calisiyorum.

-Abi gelsene?

-Kucuk cadim uzgunum ama kahvaltiya kalamiyacagim cunki ise yetismem lazm Anneme bakib cikacagim.

-Tamam abi bende zaten birazdan cikicam.

-Tamam canim olur.diyerek Annemin odasinin yanina geldim kapiyi tiklatdim gel sesini duydugumda iceri girdim.

-Nasilsin Zehra sultan?

-iyiyim oglum sen nasilsin?

-Bende iyim Annecigim.Istedigin bir sey varmi?

-Yok canim oglum saol.

-Eyer olursa soyle tamammi?

-Tamam canim merak etme.Hadi simdi git gecikme isine.Kendinede dikkat et oglum.

-Tamam Sultanim merak etme.Diyerek alnindan operek odadan ciktim.

Ablam ayakkabilarini giyiyordu. Yanina yaklasdim gulumsiyerek yanagindan makas aldim

-Paran varmi?

-Seey abi var ya merak etme sen.

-Al su 10 lirayi

-Yok abi gerek yok gercektenm

-Leylacim alirmisin lutfen...

-Cok tesekkur ederim abicim.Diyerek yanagimdan opdu ve cikti.Arkasindan bende ciktim 10 dakikaya Cafede oldum.Cafeden iceri girdigimde henuz musteri yoktu.Bana bakib gulumseyen Sarpa dogru yurudum benim en yakin arkadaslarimdan biriydi Sarp oda burada calisiyordu.

-Oooooo Emre beyimizde tesrif buyurdu.Nerdeydin lan tam 5 dakika geciktin.

-Saydinmi lan?geldik iste.Zaten musteride yok.

-iyi tamam.Zehra teyzem nasil?

-iyiyim diyordu.Yarin doktora goturucem.

-iyi olsun.Gotur gotur yardim lazm olursa banada haber ver.

-Tamam olur.

Biz konusurken Cafe mudurumuz iceri girdi.

-Nasilsiniz cocuklar?

-iyiz abi cok sukur dedik Sarpla bir agizdan.

-iyi iyi boyle iyi olun pozitif olun ki musteri bol olsun

-oluruz ya merak etme sen Mehmet gardas dedi benim sebek arkadasim Sarp.

Mehmet abi guldu bende ona katildim tabii.

-Neyse gencler ben gideyim hall etmem gereken isler var.Burasi size emanet.Ha bide bi sey lazm olursa aramaniz yeter.

-Tamam abi merak etme sen.dedim Mehmet abi ciktiktan sonra cafeye 4 kiz girdi

-Lan oglum bunlar tasmi ne yoksa  banami oyle geldi?

-of be Sarp hemende salya sumuk akit buralara Mehmet abiye solicem buralari kendi mikroplarinla doldurdugunu.

-Yuru git lan ispiyoncu cakal diyerek guldu bende karsilik verdim

-Bakarmisiniz?

Mini sortlu kiz cagirmisdi iclerinden.Yanlarina gitdim.

-Buyrun efendim?

Hepsi sifaris verdikden sonra iclerinden biri kalmisdi sifaris vericek.

-Hadi ama Aylin cocuk agac oldu.Dedi Yine mini sortlu olan.

-Ben hic bir sey icmiyicem tesekkurler.Dedi Aylin olani.Cok masum yuzu vardi tertemizdi sanki.Gozleri hayatimda gordugum en anlamli gozlerdi.Aman Tanrim ben ne konusuyordum boyle.......

Ben sende tutuklu kaldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin