Bölüm 3

81 5 1
                                    

Onlarin  oturdugu masayi toplarlarken mendillerden birinde numara gordum cok sasirmisdim cunki bu su gizemli bakisli olanin oturdugu yerdeki mendildi numarasinin altinda 'adim Gizem ara beni' yaziyordu aklimdan bile gecmezdi boyle sey olucagi.Bir an sasirdim adini yansiyordu sanki bu kiz adi gibi kizdi...

Ayakta oyle kala kalmistim,beni Sarp boyle gorecekki bana dogru yurumeye basladi ve mendile bakib anirmaya basladi

-Ahahahaha Olum bu ne lan ahahaha...

-Gormuyormusun ne diye abi ben hic boyle bir sey beklemezdim ya

-Valla kardesim sen oyle kizlarin icine dusersen olucagi bu ama sanslisin be kanka.Bu arada hangisinin numarasi bu?

-Ne diyosun ya sen?beni tanimiyormussun gibi konusuyosun.Su garip tiplisi yokmuydu o iste.

-Valla ben yine diyorum senin yerinde olsam hemen hic beklemez arardim sana tavsiyem hemen ara hem kizda zengin falan..

-Benimde sana tavsiyem kardesim su tavsiyelerini kendine sakla cunki o dedigini yapmam ve de kizin zenginligi beni hic bir sekilde ilgilendirmiyor.

-Ammada nazlandin ya

-Of be Sarp cok konustun  bi git kardesim lutfen...

Biz boyle konusmayi bitirdikten sonra musterilerde gelmeye cafe dolmaya baslamisdi Ve sonunda artik evdeydim dus almam gerekiyordu cok yogun ve yorucu bir gun olmustu.Dusa girdim ve su bedenimden akinca tum yorgunlugum sanki suyla beraber akip gidiyordu.Cok dusunuyordum aklimdan cikmiyordu o guzel ve atarli halleri cok masumdu ve cok merak ediyordum neden bu gun boyle atarli oldugu belliki bir sebebi vardi cunki arkadaslari hep sakinlestirmeye calisiyorlardi.Biranda su Gizem adli kiz geldi aklima gercekten kotu oluyordum ama aramiyacaktim sadece Ayline ulasmak isterdim diye dudsunuyordum ki bunun mumkunsuz bir sey oldugunu anladim ve su fikirlerimden kurtularak dustan ciktim.Ustumu giydikten sonra anneme bakmak icin annemin odasina gitdim iceri yavasca girdigimde uyudugunu gordum canim Annem merak etme calisarak elimden geleni yaparak su lanet yataktan kurtaricam seni diye dusundum bunu yapicaktim Annemi gertcekten kurtaricam o yataktan.Mutfaga gidecektim atisdirmak icin biraz acikmistim merdivenlerden duserken birden telefonum titremeye basladi arayan Mertdi.Mertde benim arkadaslarimdan biriydi iyi biriydi onunda bana benzer bir hayati vardi ama o Annesini kaybetmisdi babasida iyi biriydi ikisi birlikde kaliyor Mertde zaten tek cocuktu.

-Alo Mert kardesim?

-Kanka nasilsin?

-iyim ya sen?

-Pekde iyi sayilmam biraz dertlesmeye ihtiyacim var 

-Tabii ki hemen her zaman gorustugumuz yerdemisin?

-Evet oradayim bekliyorum kardesim

-Tamam cikiyorum

Aceleyle evden ciktim.Ilk gordugum taksiyi durdurarak adresi verdim.5 dakikaya oradaydim sahilde kayanin ustunde oturmusdu cok uzgun gozukuyordu.

-Mert?

-A ne cabuk geldin?

-Bos ver onu noldu anlat?

-Melis abi Melis

-Noldu Melise kotu bir seymi oldu soylesene?

-Melis beni altdatdi be abi

diyerek gozunden bir damla yas suzuldu hic beklemiyordum boyle bir sey olmasi bana imkansica geliyordu cunki Melisle Mert tam 5 yildir seviliydi okuldan beri asiktilar bir birlerine.

-Ne?Mert olmaz sen yanlis anlamissindir?

-Kendi gozlerimle gordum Emre

-Ne gordun?

-Su okuldan vardi ya zengin  pici  Furkan?

-Mert Melis nefret ediyordu ondan olmaz ya olamaz

-Emre diyorum ki gozlerimle gordum opusuyorlardi ne yanlis anlamasi resmen yiyorlardi bir birlerini ben daha ona dokunmaya bile kiyamiyorken o benden gizli orospu olmus lanet olsun lan ben ta bu hayata koyayim abi naptim ben lan bunlari gorucek naptim naptim naptim...

-Tamam Mert kardesim hadi kendini toparla gidelim burdan

Merti teselli etdikden sonra bize getirdim onu sabah uyandigimda Merti gormek icin asagi indim mert yoktu mutfaga gitdigimde Leyla ve Mert sofrayi hazirliyorlardi garip yani ise Mertin keyfi yerindeydi

-Abicim uyanmissin :)

-Evet Leylacim bu enfes kokulara uyandim ve ayaklarim beni buraya getirdi :)

-Mert nasilsin?

-Valla iyim galiba Emrecim.. :)

-Ooo iyi iyi :)

-Abi anneme yemek goturuyorum onla yapicam kahvaltiyi siz baslayin :)

-Tamam Leylacim bende anneme bakmaya gelicem sen git sonra

-Tamam

Leyle annemin yanina gitdikden sonra kapi calmaya basladi bakmak icin kalktim ve kapiyi actigimda cok sasirdim belkide agzim acilmisdi...Bunun burada ne isi vardi ya!?....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben sende tutuklu kaldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin