Untitled Part 2

136 3 2
                                    

-Ben hic bir sey icmiyicem tesekkurler.Dedi Aylin olani.Cok masum yuzu vardi tertemizdi sanki.Gozleri hayatimda gordugum en anlamli gozlerdi.Aman tanrim ben ne konusuyordum boyle...Ben hic boyle biri degildim yani musterilere boyle bakan.Noluyodu boyle kendimi toparlamaya calisdim.Galiba basarmistim.

-Aylincim canim benim bak morelinin bozuk oldugunu biliyorum ama burda boyle yapma lutfen buraya kiz kiza geldik sirf senin icin simdi sifarisini ver sonra konusalim.Dedi simdide kisa sacli olani.

-Tamam ozaman ben bir kahve iceyim dedi iclerindeki en guzel masum yuzlusu eee sey demek istedim Aylin olani yani :) sanki buyulenip kalmisdim oracikda onun yuzune bakarken.

-Duymadiniz qaliba ne bakiyorsunuz sifarisimi getirsenize zaten canim burnumda.Dedi o an bir anlik gulumsedim cunki sinirlenmeyi bile  duzgun beceremiyordu ah her neyse.Aylin lafini sokdukdan sonra ordan ayrildim sifarisleri getirmek icin.Sarp bana bakib resmen aniriyordu.Yemin  ederim bu cocuk sebek ya.

-Nevar olum ne guluyorsun?dedim homurdanarak.

-Lan sen ne zamandan beri musterilere boyle bakislarinla yavsiyon  resmen karnima agrilar girdi sana bakarken.Hic boyle gormedigim icin seni komigime gitdi.

-Of Sarp abuk subuk konusmada al su siparisleri hazirla ver bana.Hem bu arada ben o kiza yavsamiyordum.Guzel kiz ama ilgilenmiyorum yani.

Aslinda pek capkin bir tip degildim hayatimdan bir kac kez kiz gecmisdir ama abartilacak sey yok yani.Disardan bakinca cokda tipsiz bir erkek degildim.Ben boyle dalmisken  sarp sifarisleri hazirlamisdi.

- Yav bende yedim ya.Al lan gotur sunlarida cok bekletme mazallah yine laf sokarlarda yaaani hani.Dedi ve guldu gerizekali Sarp.

-Lan olum var ya biktim lan senden sukur et arkadasimsin yoksa seni yemin ederim hastanelik ederdim.Dedim biraz iyneleyici tonda.

-Ay sonunda geldi.Nerdeyse 1 saat oldu ya.dedi Aylin.Huysuz sey :)

-Bence abartiyorsunuz hanim efendi cunki daha 5 dakika bile olmadi.Dedim gulumsiyerek.

-Bencede abartiyorsun Aylincim dedi bu sefer qarip tipli gizemli bakisli kiz.Hepsinin zengin tipi vardi zaten buraya fakir cafesi olmadigi icin fakirler gelmezdi.

-Sen kimin tarafindasin kizim yaa of.Dedi huysuz Aylin.Belliki cok sinirliydi ve sinirini benden cikarmaya takmisdi kafayi.

-Baska isteginiz varmi efendim?dedim gulumsiyerek.

-Yok tesekkurler dediler hepsi bir agizdan.

Bu kiz gercekten garipdi hani su guzel masum yuzlusu yani Aylin olani.Yuzu bembeyaz,saclari hafif dalgali, mavinin en guzel tonundaki gozleri ve sanki hic bir gunahi olmayan tertemiz biri gibi yuz ifadesi vardi.Ama sinirli oldugu icin birazda cadlikda vardi sanki belkidee yoktu.Her neyse galiba cok konusdum onun hakkinda.Sarp yine kusulucak pozlariyla resim cekiyordu.

-Sarp napiyorsun?

-Gormuyormusun resim cekiyorum kanka faceye koycam kizlar bayilicak dedi.Manyak bu yaa haberi yok geri zekalinin kizlar hayatdan sogucak bu pozlarina.

-Bence bu resimleri kizlar facede gorunce bazi seylerden sogucak be kanka.Yapma bu yanlisi kizlara yazik gunah ya.

-Sen ne anlarsin lan boyle pozlardan hem kiskaniyorsun bence sen beni cekemiyorsun demi senden cok kiz arkadasim oldu diye

-Yav he he Sarp...

-Bakarmisiniz Hesap lutfen.Dedi mini sortlusu.

-Tabii hemen efendim.Dedim ve hesabi alib onlara goturdum.

Hesabi odeyib ciktilar biraz kotu olmusdum sanki bilmiyorum ama neden onlar cikarken yine bekleriz kizlar diye bagirmistim hepsi gulmustu bir ondan baska o gozlerini devirmisti bende biranlik sasirmisdim.Neyse Sarp yine guluyordu tabii ona gulmek denirse aniriyordu resmen, bu sefer bende guldum ama normal guluslerden olanini Sarp gibi degil yani .Onlarin oturdugu masayi toparlarken mendillerden birinde numara gordum cok sasirmisdim cunki bu su gizemli bakisi olanin oturdugu yerdeki mendildi numarasinin altinda "Adim Gizem ara beni"yaziyordu aklimdan bile gecmezdi boyle sey olucagi. Bir an sasirdim adini yansiyordu sanki bu kiz adi gibi kizdi.....

Ben sende tutuklu kaldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin