Asteptam de cateva luni repetițiile pentru miss. În tot acest timp mai erau și alte persoane care într-un fel sau altu mă puteau demoraliza usor, prin vorbe de cele mai multe ori zicând ca " mai bine nu participi" , " e pierdere de timp si bani", "nu o sa iei locul 1". Dupa toate vorbele spuse de ei, eu nu i-am ascultat nici pe departe, recunosc ca aveam o îndoială legata de asta si îmi era foarte frica. Am așteptat cateva saptamani dupa ce ma trecuseră organizatorii pe lista aceea. Repetițiile erau luni si mi se spusese sa vin jos in amfiteatrul școlii de către organizatorii fata in fata cand ma întâlnisem jos cu ei în timp ce coboram scările. Dupa ore am coborât jos in amfiteatru. Ajunsesem înaintea organizatorilor si mă asezasem jos pe un rand pana au venit ei. Dupa ce au venit aceștia am început să tremur, aveam niste emoții greu de controlat, niște emotii greu de exprimat de cele mai multe ori. N-am facut prea multe atunci. Doar am stat și organizatorii stabilisera întâlnirile următoare la repetitii pentru intrările si ieșirile la miss. După ziua aceea timp de cateva saptamani au urmat repetițiile. Aveam niste emotii foarte mari la repetitii și nu știu daca erau de la faptul că era acolo baiatul care îmi placea sau pentru simplu fapt ca eram eu prea emotiva si nu puteam vorbi de fata cu multi oamenii. N-am sa povestesc cu lux de amănunte fiecare repetitie dar vrea sa spun ca a meritat sa raman dupa ore pentru asta. La repetiti am avut parte de rasete, teama de scena, certuri ca ma încurcam la intrari si iesiri dar si momente de neuitat si multe altele stiute doar de noi, ce-i de acolo. Asa am tinut-o pana la miss, recunosc ca pana atunci începusem sa ma descurc bine la repetitii si sa îmi iasă ce aveam de facut chiar daca de cele mai multe ori cand nu reușeam ceva încercăm de mai multe ori. Venise si ziua miss-ului si fusese o zi plina. Imi amintesc ca ma trezisem de dimineață sa mergem la machiaj, am stat si pe acolo cateva ore avand in vedere ca nu era tocmai in centru orașului dar ne-a machiat superb make-up artista si chiar îmi rezistase machiajul toata ziua, de dimineață de atunci pana cand s-a terminat miss-ul. Dupa aceea am fost la Georgiana care sa ne faca la par, acolo am stat ceva timp pana ne-a facut pe toate la par unde am avut parte de momente faine. Dupa aceea ne-am întors la local pentru ultimele repetiții. Aveam niste emotii foarte mari atunci care intr-un fel sau altul m-au facut sa greșesc, dar in cele din urma reușeam. A urmat miss-ul in sine. Recunosc ca am gresit din prima intrarea prima din cauza emoțiilor pe care le aveam dar asta nu a contat, au fost momente in care mi-a venit sa plâng ca greseam si o dadeam in bara dar si momente in care ma bucuram enorm ca lu-am toate bune sperând ca o sa castig. Dar in cele din urma n-am castigat nici pe de parte primul loc. Luasem locul 5. Am avut si momente bune dar si momente rele. Acum cand privesc inapoi sincera sa fiu, sunt recunoscătoare pentru ca am participat, pentru ca au avut atat de multa rabdare cu mine organizatorii si pentru momentele de neuitat alaturi de ei, pentru ca am invatat o lectie din asta. Daca esti la liceu si o sa ai ocazia sa partici la miss, pur si simplu fa-o. Risca si participă, invinge-ti temerile pentru ca merita, nu asculta de parerile celorlalți doar distreaza-te si bucura-te de timpul petrecut cu ceilalți pentru ca o sa merite.
CITEȘTI
Cine sunt eu?
Teen FictionScriu această carte cu gândul de a-mi spune propria poveste. "Cine sunt eu?" reprezintă povestea unei simple muritoare ce și-a pus viața pe pânzele tabloului alb-negru al propriei lumi karmice. Bună, numele meu este Alexandra și vă prezint arta crea...