"Yine başaramadım Jungkook.Daha ölmeyi bile başaramadım.1 hafta sonucu hastaneden çıkmıştım.Bu sefer hastane işleri ile kim uğraştı bilmiyordum.Mina bana söylememişti.Eve geldiğimde gözlerim sonuna kadar açılmıştı.Evi böyle bırakmadığıma emindim.Acaba hırsızlar öleceğimi düşünüp mü gelmişti? Kapıyı kitleyip odama doğru ilerledim.Odam da hiçbir değişiklik yoktu.Çalışma masamın üzerinde ki bıçak,cam parçaları,jiletler aynı yerinde kanlı bir şekilde duruyordu.Beni yansıtan tablolar ve köşelerinde kurumuş kan izleri yine aynıydı.
Şuan ki yazdığım günlük ise kimse okumasın diye koyduğum kasa da duruyordu.Fakat bir şey eksikti.2 yıl önce Jungkook'un bana aldığı bileklik.Her yere bakmıştım ama yoktu.En sonunda balkona baktığıma saksının içinde parçalanmış bir şekilde duruyordu.Gözlerimin dolması ile elime alıp sinir ile daha çok parçaladım.Ve kopan parçaları da 2 kattaki balkonumdan aşağı attım.Odama gidip televizyonu açtım.Önümdeki ramen yiyorken telefonuma mesaj gelmişti.Kimden olduğuna baktığımda o kişi Taehyung'tu.Benu lanet bir partiye davet ediyordu.Daha partinin konusu ne onu bile bilmiyordum.Kabul ettiğime dair bir mesaj atıp dolabıma ilerledim.Senin bir tişortün vardı Jungkook.Bana vermiştin.Hâlâ aynı sen gibi kokuyordu.Acab şuan da böğürtlen kokuyor musundur? Yoksa birlikte olduğun kızların yapay kokusu mu kokuyorsundur?
Üzerime siyah bir gömlek,deri bir siyah pantolon giymiştim.Siyah dağılmış saçlarımı alnımı açık bırakacak sekilde tarayıp dışarı çıktım.
Göğsünde,yanaklarında ve ellerinde daha iyileşmemiş kesik izleri var.Hayal gücünüze bırakıyorum.
Telefon cüzdan gibi önenli eşyalarımı da aldıktan sonra partinin olacağı bara geldim.Taehyung'u tanıdığım kadarıyla kesinlikle partidekiler çoğunlukla erkekti.
Sonunda gelmiştim bara.Sen olmadığın sürece bara gelmezdim.Ama bu ilk ve son olacaktı.Beni seven bir erkek için gelebilirdim.Ben onu sevmiyorsam bile.
Bar seninle ilk geldiğimiz bara benziyordu.Birinin elimi tutması ile irkilmiştim.Bu kişi Taehyung olduğunu görünce beni sürüklemesine izin verdim.Beni bir masaya oturtturup önüme bira koydu.Kendi önüne de koyunca sohbet etmeye başladık.O sürekli benim iyileşmemiş kesik izlerimin nasıl olduğunu sorarken ben de her defasında iyi olduğunu soruyordum.
Gözüme bir kız takılmıştı Jungkook.Bu kız sein instagram attığın fotoğraftaki kolunun altındaki kızlardan biriydi.Gözüm dönmüştü o an.Beni durdurmaya çalışan Taehyung'u bile dinlemiyordum.Partideki tüm herkes bana ve bana bağıran Taehyung'a bakıyordu.
Benim gözüm o kızdan başkasını görmezken kızın yanındaki seni bile görmüyordum Jungkook.Senin orada olduğunu olaylardan sonra görmüştüm.Ben kızın kolunu sıkarken sinir ile bağırıyordum.
Nasıl olduğunu anlamadığım hâlde Taehyung beni kendine çekmişti.Keşke o an beni öpmesine izin vermeseydim.O beni öpmeye başladığında partideki herkes kendi işine dönmüştü.Taehyung'un öpüşüne karşılık veremiyorum.Beni çok sert öpüyordu senin aksine.Sen beni hep nazikçe öperdin Jungkook.
Taehyung beni hâlâ öperken anlamadığım şekilde biri beni kolumdan tutup Taehyung'tan ayırdı.Gözümü alamadığım suratı böyle görmek istemeyeceğim son şey bile değildi.Bana fazla sinir ile bakıyordun.Ama bana söylediğin cümleler ölmeme neden olan cümlelerdi.
Bu kadar sürtük olduğunu bilmiyordum.Beni sevdiğin hâlde başkasıyla olabiliyorsun.Yaşamayı gerçekten hak etmiyorsun
14/01/2020
🌾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angst《●》Jikook
Разное🌾'Sen bana gülerken ben hergün ağlıyordum,hatta acılarımın hepsini vücuduma kazdım.Senin bana taktığın lâkapların hepsini vücuduma kazdım.'🌾 ✔TAMAMLANDI✔