1. Bölüm

1.9K 104 9
                                    


"Bugün Jungkook,ben yine dövülürken sadece izledin.Ben acı ile yerde kıvrılırken sen sırıtarak izliyordun beni.Hiç mi acımadın bana? Onu da geçtim,bir yabancı olarak hiç mi yardim etme hissi duymadın? Bilmiyorsundur ama ben sana hâla aşığım Jungkook.Hemde 2 yıldır.Sen beni aldatmış olsan da ben seni hâla seviyorum.Hergün eve geldiğimde senin bana kullandığın kelimeleri vücuduma kazıyorum ben.Galiba en son bana 'sürtük' demiştin deģil mi? Teşekkür ederim,vücuduma yeni bir kelime daha eklettiğin için.

Gerçekten merak ediyorum,sürtük müyüm? Ne yaptım da sürtük oldum? Bunun cevabını bir gün senden öğreneceğim.Tabi cesaret edip yanına gelebilirsem.Ya da yanındaki kızları yanından kovabilirsem.

Şu her gün gözlerimin içine bakarak kızların yanına gidip  onlarla flört etmen var ya? Hah! İşte o beni öldürüyor.Şu hayatta olmayan,yaralarla ve kesik izleriyle dolu olan vücuduma daha çok öldürüyorsun.

Hani bugün 3 kisi tarafından dövülmüştüm ya,işte o 3 kişiden biri tam sol göğsüme tekme attı.Tam senin için atan kalbimin üzerine hemde.Bir gün o senin için atan kalbimin sana ait olmadığını anlayınca tam sol göğsümün üzerine senin adını kazıyacağım"

                                                                                01/01/2020

🌾

Arkadaşlar bu günlük olduğu için tarih atmak zorunda kaldım.Yani tarihleri aldırmayın.

Angst《●》JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin