Lunadan
Neden hep onu düşünüyordum. Hiç bir fikrim yoktu. Şimdi ise sıra Simona gelmişti. Teklifine ne diyecektim. Aslında hayır demek istiyordum ama Matteonun sevgilisinin olduğunu öğrenince karar vermem zorlaştı. Ona inat kabul mü etmeliydim acaba? Neyse en iyisi uyumak. Yatağıma girip hemen uyudum.
Matteodan
Sabah uyandım bugün Buenos Airese geri dönecektik. Çok üzülüyordum çünkü Luna'dan ayrılacaktır. Ama telefon numaralarımızı almıştık neyseki. Hemen onu aradım.
Postacı Kız aranıyor...
M:Alo Postacı Kız
L:Postacı Kız da ne Çilek Çocuk
M:Bana çarptığında elimdeki kitap düşmüştü. Sen onu aldın ve bana posta yaptın gibi düşün. Ve Çilek Çocuk ne?
L:Çilek Meksikada kibirlilere denir
M:E o zaman bne hiç Çilek değilim
L:Hayır çok Çileksin
M:Bu arada ben Buenos Airese döneceğim. O yüzden pek görüşemeyecrğiz.
L:Ne? Bende oraya gidiyorum. Annem ve babama iş teklifi geldi Benson malikanesinde çalışacaklar.
M:Ne benim sevgilim Ambar oranın sahibinin üvey kızı.
L:Hmm anladım.
Luna ben sevgilim dediğimde bozulmuştu. Çok sevindim. O da benden hoşlanıyor diye düşündüm. Ona sormaya karar verdim.
M:Luna sana bişey sorabilir miyim
L:Tabiki
M:Sen benden hoşlanıyor musunLunadan
Matteo birden bana böyle sorunca afallamıştım. Evet ondan çok hoşlanıyorum ama ona bunu söyleyemem. Çünkü Ambar var.
L:Hayır tabiki Matteo. Hem senin hayatında Ambar var.
M:Eğer olmasaydı hoşlanırmıydın
Ne diyecektim şimdi. Offf.Matteodan
Luna bunu sorduğumda susmuştu. Sonra birden telefon kapandı. Luna yüzüme kapatmıştı. Bense artık hislerimden eminim. Lunadan çok hoşlanıyorum. Ambar dan ayrılacağım.
Lunadan
Simon beni arıyordu. Açtım.
L:Alo Simon
S:Teklifimi düşündün mü diyecektim
Evet ona inat kabul edecektim.
L:Evet düşündüm ve kabul ediyorum.
S:Ne yani biz şuan sevgili miyiz
L:Evet aşkım
S:Aşkım mı dedin sen
L:Evet diyemez miyim
S:Desin tabi bitanem
L:Simon bide sana bişi söylemem lazım. Biz Buenos Airese gideceğiz.
S:Ne ayrılacak mıyız
L:Sende bizimle gel
S:Olur
L:Tmm byyyÇok mutluyum. Simonda geliyor. Neyse onada bilet aldık ve hava alnına doğru yol aldık. Uçağa bindiğimde yerime oturduk. Herkes farklı yerlerde idi. Bende camdan dışarıyı seyrediyorum. Ta ki biri Luna diye bağırana kadar. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğimde Matteoyu görmeyi beklemiyordum. Çok şaşırdım ve mutlu oldum.
M:Beni takip ettiğini biliyordum
L:Hayır seni takip etmiyorum bende Buenos Airese gidiyorum.
M:Peki öyle olsun.
Ve uçak kalktı. Yol boyu pek konuşmadık. Uçak indiğinde ikimizde direk indik. Ama malikaneye gittiğimde onu görmek en son istediğim şeydi. Maalesef onu gördüm. Bize yani Simon ve bana Ambarla ayrıldıklarını söylediler. Ben çok mutlu oldum ama belli etmedim. Bizde Simonla birlikte olduğumuzu söyledik. Matteonun suratı asıldı. Ama umursamadı. D mi C mi oynamaya karar verdik. Ve başladık. Ambar Matteoya soruyor
A:D mi C mi
M:Tabiki C
A:Çok cesuruz bakıyorum. Peki. Lunayı öp.
S:Asla böyle bişey olamaz.
A:Bal gibi olur
L:Aşkım boşver minik bi öpücük.
S:Peki
Ve Matteo bana yaklaşmaya başladı. Kalbim yerinden çıkmak üzereydi.Matteodan
Lunaya yaklaştım. Çok mutluydum. Ve onun o güzel pembe yumuşak dudaklarına baskı uygulamaya başladım. Çok güzel hissediyordum. İnanılmazdı.
Lunadan
Ve birden dudaklarıma yapıştı. Çok tutkulu öpüyordu. Ve bende karşılık verdim. Zaman durmuştu sanki. Sadece ikimiz vardık. Simon birden
S:Yeter bu kadar bence dedi
Matteo dudaklarını benimkilerden ayırdı. Ayrıldığımızda birbirimize bakıyorduk. Gülümsedi. Bende kendimi tutamayıp gülümsedim. Simon bana çok sinirli bakıyordu. Sonra beklemediği bi anda dudaklarına yapıştım. Matteo çok bozulmuştu. Simonsa halinden çok memnundu. Ben aslında Simonla öpüşmek istemiyordum. Simon ve Ambar yemek söylemeye gittiler. Matteo ve ben odada tek kalmıştık. Birden üstüme gelmeye başladı. Ve vücudunu benimkine bastırdı. Şuan onu öpmek istiyordum. Ama yapamazdım. Yoksa yapar mıydım???