Neden

946 47 4
                                    

Ve evet. Onu öptüm. Oda karşılık vermeye başladı. Bu minik öpücük büyüyordu. Ve ben dayanamayıp Matteonun gömleğini hemen çıkardım. Bana garip garip bakıyordu. Sonra elini tişörtümdrn içeri soktu ve tişörtümü çıkardı. İkimizinde üstleri çıplaktı. Matteo beklemediğim bir anda benim eteğimi çıkarmaya çalıştı. Bense izin vermiyordum. Ama o sonunda çıkarmıştı.
M:Hep güzeldin. Şimdi daha güzelsin.
L:Teşekkürler
Matteoda pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu. Ve çıkardı. Üstüme doğru gelmeye başladı. Sonra beni yatağa itti. Ve o da üstüme çıktı. Ona garip gözlerle bakıyordum.
L:Neden bunu yapıyoruz? Benim bi sevgilim var.
M:Hadi ama beni sevdiğini ve kıskandırmak için onunla birlikte olduğun çok açık.
L:Hayır Matteo ben onu çok seviyorum.
Öyle olsun dedi. Biz hala yatakta çıplak halde üst üste dururken içeriye birden Ambar ve Simon girdi.
S:Yok artık. İnanmıyorum sana Luna.
L:Simon gerçekten düşündüğün gibi değil.
S:Ben göreceğimi gördüm Luna. Hem ben zaten son zamanlarda Ambara karşı rşey hissetmeye başladım dedi. Ambar bunu duyunca Simona baktı ve
A:Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bana biraz zaman ver.
S:İstediğin kadar zamanın var.
İnanmıyorum Simon beni bıraktı. Ondan nefret ediyorum. Giyindim ve evden çıktım. Nereye gittiğimi bilmiyorum. Sinirle çıktım işte.

Matteodan

Luna Simonun sözlerinden sonra sinirle çıkıp gitti. Bende peşinden. Sonra bi sahile geldi. Kumlara oturdu. Yanına bi çocuk geldi. Luna ona bişey anlatmaya başladı. Çok gülüyolardı. Luna ona çok yakındı. Dayanamadım ve yanlarına gittim.
L:Sen beni mi takip ettin
M:Evet seni merak ettim. İyi misin
? :Luna bu kim
L:Michael bu Matteo. Matteo bu Michael.
Mi:Tanışyığıma memnun oldum Matteo
M:Bende Michael
L:Neyse Michael benim Matteoyla gitmem lazım. Görüşürüz.
Mi:Görüşürüz
Michaeli yanağından öptü ve yanına geldi. Neden Michaeli öptü
M:Michaeli neden yanağından öptün.
L:Öperim. Sana mı sorcam
M:Evet soracaksın
L:Neden
Cevap veremedim. Ona 'Sana aşığım bu yüzden' diyemedim.

Arkadaş mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin