Suho:
Erai in fata standului de fructe. Trebuia sa alegi un soi de mere , insa nu stiai care erau mai bune. Capul lui se sprijina de umarul tau si iti arata un soi de mere.
Erai rosie in obrajii tot timpul , tocmai din aceasta cauza o femeie te-a intrebat daca te simti bine.
La casa , plateste el , ajutandu-te cu pungile pana la masina .Xiumin:
Ai plecat de acasa , la magazin ca sa cumperi ceva pentru cina. Ii trimiti un mesaj lui Xiumin si il intrebi ce vrea de la magazin.
O mana , din spatele tau , se intinde si ia o punga de paste pe care o arunca in cosul de cumparaturi al tau.
Intorcandu-te , vezi fata zambitoare a lui Xiumin.Baekhyun:
Erai la magazin mai mult ca sa iti cumperi un sampon si tampoane.
Erai in fata standului de sampon , cand alegi unul cu miros de vanile. Te duci la standul alaturat pentru tampoane. Te lasi pe vine si cauti ceva potrivit tie.
Dupa 10 minute , auzi o tuse in spate. Era Baekhyun care era rosu la fata. Iti sugerea sa te grabesti.Sehun:
Alergai pe coridor dupa Sehun.
Era in spatele tau , insa dupa putin timp a disparut. Te-ai intors si ai inceput sa alergi. El era la haine , cautand un tricou negru mulat.
Zambesti si mergi mai departe , dandu-i mesaj cand termini ca sa se indrepte spre casa .D.O.
Mirosea fiecare leguma , cautand ceea ce mai proaspat. Atunci cand ai trecut pe langa standul de dulciuri , ai aruncat , fara ca el sa te vada , cateva pachete de biscuiti cu ciocolata in carucior.
La casa , acesta se intoarce spre tine si se uita critic la tine. Doar ii zambesti.Chanyeol:
Era mereu langa tine , ajutandu-te sa gasesti ce este mai bun ,mai frumos . Iti sugera lucruri care in mod normal nu ai fii cumparat , insa fiind cu el aici , ai decis sa faci o exceptie.
La casa , pune-ai tot pe banda rulanta , cand iti dai seama ca tocmai ai cumparat lucruri lui folositoare , dar tie nu. Pana la urma l-ai convins pe el sa plateasca.Lay:
Era langa jucarii. Tine-a in brate un unicorn mai mare decat el.
Te duci si il iei de langa unicorni de jucarie , insa incepe sa se planga ca un copil mic. Asa ca cumperi doi unicorni , unul pentru el si unul pentru tine.
CITEȘTI
EXO reactioneaza la...
RandomAm vazut foarte putine carti de acest gen , si am zis sa incerc si eu.