Erati doar prieteni.
Suho:
Erai in dus , apa curgea pe langa tine , muzica era data la maxim, in timp ce te leganai pe ritmul muzicii.
Pe usa intra Suho. Era aici din cauza unei provocari. Inchide ochii si se aproprie usor de tine.
Cand te intorci te speri. Iti iei repede o pereche de chiloti pe tine , incercand sa asculti ceea ce zice.
Intr-un final ai inteles ca el trebuie sa faca un dus cu tine.
Se dezbraca ramand in boxeri si se alatura. Norocul tau , era ca dusul era destul de mare astfel nu va-ti atins.Xiumin:
Tocmai sa intors de la magazin. Ti-a cumparat un nou balsam pentru par cu miros de menta. Erai o mare fana a mentei, si sa gandit ca iti va place.
Insa erai tu in dus, in timp ce cauti balsamul . Xiumin intinde mana si iti da balsamul. Pe moment nu realizezi , dar apoi iti dai seama , ca mai este cineva in baie.
Imediat te acoperi cu mainile , tipi si ii strigi sa iasa afara.Baekhyun:
Deobicei , ceilalti membri se inchid in baie. Insa el a gasit un mod in care poate sa intre , utilizand betisoare de urechi.
Deschide usa fara zgomot , era sigur ca in dus se afla Suho. La auzit la parter ca se duce sa faca un dus.
Se dezbraca , ramane in boxeri se pune in spatele tau.
Atunci cand ii auzi vocea , te speri si ii arunci un sampon in cap. Erai inca cu spatele la el , asa ca nu avea decat o privire din spate a ta.
Rade , si spune ca a gresit baia , se astepta sa se afle Suho aici. La sfarsit iti iei un tricou si te alaturi lui in dus.Chanyeol:
Erai la sauna. Prosopul era prea strans pe tine.
Prieteni tai se schimbau si profitand de putin relax , iti desfaci putin prosopul. Pe usa intra Chanyeol , cerandu-ti sa vii in piscina.
La piscina erau toti prietenii tai. Iti iei un costum de baie si te joci in apa alaturi de ei.
La dusuri pici langa Chanyeol , iti intinde samponul si iti indica un loc de pe spate unde sa il speli ca nu ajunge.
La sfarsit tu ii speli spatele si el parul.Sehun:
Ai fost la un prieten al petrecere. Toate camerele erau ocupate , era prea tarziu ca sa mergi cu un taxi sau pe jos .
Te duci in baie , te asezi langa calorifer si adormi. Din cada si de la usa , caloriferul si locul unde dormeai era un punct mort, nu se puteau observa bine.
Te trezesti atunci cand auzi apa curgand. Te ridici iti scoti periuta din ghiozdan si te speli pe dinti. Iti periai dinti cand vezi ca pe ogli da sa-u format aburi si un tip era in spatele tau , doar cu un prosop in jurul bazinului si ud tot.
Tipi , scapi periuta si fugi.D.O.
Avea mana rupta din cot , si avea nevoie de un ajutor ca sa isi faca dus. In felul asta , te oferi tu voluntarie , preferai sa faci un dus la o persoana decat sa speli vasele.
Erai in baie , deja ai inrosit.
Il ajuti sa isi de-a jos hainele si bandajul. Il ajuti deasemenea sa intre in cada. Il spalai usor pe spate . Parfumul de lavanda era peste tot , aer , hainele tale , parul tau.
Coborai involuntar in jos. Ai ajuns in zona bazinelor cand iti spune sa te opresti si sa iesi putin.
Inainte sa iesi i-ai putut vedea fata rosie uitandu-se in apa.Lay:
Erai in piscina, cand din spatele tau un unicorn gonfiabil este aruncat langa tine. Fupa putin timp se alatura si posesorul.
Da-i negativ din cap si iesi din piscina.
Intri in dusul hotelului si incepi sa te speli. Pe usa intra furtunos Lay. Te intreba daca ai patit ceva ?
Ii tot repetai ca totul era bine , dar i-a intrat clor intr-o zgarietura si te ustura.
A ramas cu tine pana la sfarsit dusului povestindu-ti despre noua melodie pe care a scris-o.
CITEȘTI
EXO reactioneaza la...
RandomAm vazut foarte putine carti de acest gen , si am zis sa incerc si eu.