Hay, hallo!
Ik heb sinds kort echt iets met haar verf:
Het was gewoon een normale dag waarop mijn zusje Life white boys zat te kijken (ik ben echt slecht in spelling en al helemaal Engels, dus sorry voor de spellings fouten), toen ik naar de tv keek en Tori Webster (Tess in de serie) tegen een andere acteur aan het schreeuwen was. Nu viel het me op dat ze een blauw pluk haar in haar bruine haren had. Ik vond die blauwe pluk erg mooi en pakte s'avonds mijn haarverf (flamingo pink van directions) uit de kast pakte een papiertje en smeerde het in een plukje haar.
O, ja ik trouwens twee avonden achter elkaar mijn roze geverfd en ben er mee gaan slapen en dan wordt het wel feller (als je het twee (of on mijn geval drie) keer verfd)
Verder heb ik in de stad frozen yoghurt gegeten: Perizk yoghurt met witte choco, caramel koekjes en aardbeien. Het was wel lekker, maar erg duur en het vulde niet heel erg (het koste vier euro voor een medium bakje).
Verder zit ik vandaag lekker tot kwart voot zes op school i.v.m toneel dus ik heb straks alle tijd om te typen (het is nu half negen en ik zit in de wiskunde les).
Inmiddels zijn de verplichte lessen al voorbij en heb ik nog een kwartier tot toneel begint. Ik was om half drie al uit, maar ik doe ook mee aan het europa project (dan leer je over politiek en de rest doe je leuke dingen). - O, gatver! Ik sta bij fe kluisjes en iemand heeft net met deo lopen spuiten! - In maart gaan we met het europa project naar Brussel (België) en Straatsburg (Frankrijk) ik heb er heel veel zin in.
Zaterdag ga ik met Lynoa naar mijn vaders werk, het C.B.S (Centraal Bureau Statistiek) voor zwarte piet spelen. Er zullen ruim 270 kinderen aan wezig zijn en met zijn allen zitten we rond de acht honderd mensen, maar daar zal ik nog wel op terug komen als het geweest is.
Dat brengt me op waar ik nu aan dacht en dat is dit:
Het is Sinterklaas en over een klein maandje wordt ik veertien. Nu is het zo dat ik een nieuwe telefoon voor mijn verjaardag zou krijgen, maar ik dacht, omdat ik graag over mezelf vertel enzo (wow, in mijn hoofd klinkt het echt alsof ik kapsones heb), maar bijvoorbeeld als ik naar België ga zou ik dat graag willen filmen enzo. Daarom dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een YouTube kanaal aan te maken.... dus wat zouden jullie ervan denken (Nya, dit boek is maar vijf tien keer bekeken en er is maar een iemand die altijd comment (bedankt Xxguilia12xX, dat maakt me altijd heel blij! )...Nya)
Toneel is net voorbij en we gaan Shakespeare: a midsummernightsdream ( een midzomernachts droom) en Mackbeth spelen. Je mag maar in een stuk spelen en in het ander mag je dansen. Ik vind a midsummernightsdream het leukste stuk en wil graag dansen in Macbeth, maar dat moeten we nog afwachten, aangezien de audities pas in 2015 zijn.
Verder was ik dinsdag naar de stad geweest en daar heb ik een basic shirtjje van de H&M gekocht voor 5euro. Het was wel gezellig, maar we waren met zijn zes en iedereen was om de een of andere reden heel chagrijnig en de een wou de ene winkel in en de rest de andere winkel, dus het ging niet heel erg goed en de volgende keer spreken ik Lynoa en Jamie gewoon met zijn drietjes af (eventueel gaat San ook mee aangezien ik erg gehecht aan haar ben)
Ik ben ook best boos op Mila, omdat ik haar ooit een boek heb geleend op mijn pas, maar ze is al een week te laat met inleveren en ze wil hem ook niet mee naar school zodat ik ze in kan leveren. Ondertussen staat het boek de Guillotine (dat is een houten ding, waar je je hoofd in steekt en daan komt er een soort mes op je hoofd af en wordt je onthoofd. Oftewel een middeleeuws moord werktuig (het boek gaat over de franse revolutie)) op mij te wachten in de bieb en als ik hem niet binnen vijf dagen ophaal krijg ik ook een boete en ik kan mijn pas niet gebruiken zolang er een boete opstaat. Waarom moet ze dan ook altijd te laat zijn met alles? Als ze dat boek niet optijd inlevert dan gebruik ik die Guillotine op haar!
In de stad had Lynoa glas kralen gekocht en heeft ze er oorbellen van gemaakt in alle kleuren! Ze zijn zo mooi! Mij heefy ze een paar blauwe (zie foto) gegeven, omdat die mooi bij mijn shirt die ik bij de H&M heb gekocht zou staan. Zij en Jamie willen graag een webshop maken, omdat Jamie touwhalsters verkoopt en dan wil Lynn oorbellen verkopen. Ik persoonlijk vind dat ze wat te hard van stapel lopen, maar ja vollow you're dreams. O, over vollow you're dreams gesproken dat doet me aan een verhaal denken... Nya, dat vertel ik een volgende keer wel.
XxJustCherryxX
JE LEEST
Cherry's Life!
Non-FictionHay, hallo! Dit boek wordt een soort blog/diary ding waarin ik zal vertellen over minzelf en wat ik doe enzo, dus als je interesse hebt lees dan vooral verder!