de hardloopwedstrijd

51 1 0
                                    

Het was een donkere stille nacht,ik was aan het dromen over een hardloopwedstrijd,en won,ik riep "joepie"en schoot wakker.Papa,papa,ik wil meedoen aan een hardloopwedstrijd zei ik.Ben je niet wat te jong zei papa!Ik roepte heel luid"papa ik ben al 10 jaar hé!Hij verschoot en zei"ja dat is waar,verdrietig zei hij,je mag meedoen lieve jongen sorry.Ik liep zo hard als ik kon naar mijn kamer en zette de loopband aan.Even later roept mama"komen eten". Het is voor vandaag frietjes zijn lievelings eten en toch zei hij ik eet wel wat groenten.Mijn mama vroeg,wat heeft hij? Hij doet mee aan een hardloopwedstrijd zei papa.Ja en ik hoop dat ik win mama. Even later ging ik in het bos lopen en struikelde. Ik riep zo hard als ik kon"help help"Na een halfuur zag ik iemand lopen het was mama ik riep mama hier "help" en ze hielp me recht.We moeten snel naar het spoed zei mama. Papa pakte zijn Ferrari en reed tegen 100 per uur naar het spoed. Aaauuuwww het doet zo pijn. Toen ik aankwam werd ik drekt geholpen. De dokters vroegen gaat het een beetje. Kreunent zei ik ja het gaat wel. De dokters zeiden"we gaan een scan nemen en dan opereren. Oke zei mama en vroeg komt het goed?de dokters zeiden ja maar we gaan er nu wel aan beginnen.Toen zei Miranda tegen danny we gaan iets drinken. Ja ik kom er aan. Na een halfuur, toen ze terug waren stonden de dokters Miranda en Danny op te wachten. En hoe gaat het met hem? De operatie is goed gelopen hij moet veral heel goed rusten, En ik heb ook nog goed nieuws. Wat dan vroeg Danny. De dokters zeiden hij mag wel meedoen met de hardloopwedstrijd. Oef zeiden Miranda en Danny het is zijn droom.Mogen we hem zien? Ja kom maar mee. Even later toen ze bij Mathijs waren vroegen ze ken je ons nog. Ik denk dat jij Miranda heet en jij Danny. hij herkent ons nog. En zo ging hij verder. Ik woon in Meer en zit op de Meerpaal. De dokters zeiden zo te zien en horen gaat het goed. Hij moet nog  een weekje blijven. Toen Mathijs terug uit het zieken huis was,was het de grote dag. Hij stond klaar aan de finich en toen het startsein afging rende hij zo snel als hij kon. Hij was bena aan de finich en ineens..........

de hardloopwedstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu