Sophie komt met een mooie sprint Mathijs rent zo hard als hij kan. Sophie loopt heel dicht bij Mathijs en gaan alle twee op de finishlijn af.Ze rennen en rennen en rennen tot dat ze over de streep zijn.Het is een foto finish roepen ze door de microfoon.Mathijs zij snel ademhalend ik....hoop....dat....ik....win.Wij hopen dat ook zeiden Miranda en Danny tegen Mathijs.Toen zei Mathijs tegen sophie goed gedaan en gaf haar een kus op de wang. Sophie vroeg wat dee jij ter juist.Ik éééééémmmm gaf jou een kus zei Mathijs. sophie zei ik denk dat zeg jij maar niks meer zegt mathijs en ze gaven elkaar een kus op de wang. Ik hoop dat we elkaar rap terug zien. Miranda riep "Mathijs kom jij"? Ja ik kom zei mathijs. Daag zei sophie tegen Mathijs daag. Mathijs liep verder en hoorde sophie roepen Mathijs kijk is,Mathijs keek en zag een luchtzoen. Hebbes riep Mathijs en zei daag. Toen Mathijs terug thuis was zei Danny je hebt het goed gedaan ik ben trots op jou en liet een traan vallen. Mathijs vroeg wat is er? Het zijn tranen van geluk zei Danny.Allee kom we gaan slapen,oke slaapwel mama slaapwel papa. Ze zeiden samen terug slaapwel Mathijs en gaven hem een kus op de wang. Mathijs ging fluitend naar boven en viel in slaap.
De volgende dag ging Mathijs naar sophie en riep haar ouders Korin,Paul! Ja zei Korin,wat is er?Ik ben koppel met sophie zei Mathijs haperend.Echt vroeg Paul?Ja zij sophie ik ben met Mathijs.Toen ging Mathijs z"n gsm hallo zei Mathijs.Ja het is hier met de baas van de hardloopwedstrijd hè.Ja zei Mathijs,wat is er?Je bent gewonnen proficiat. Mathijs hing op en riep heel hard "joepie" mijn droom is uitgekomen. Mathijs zei het tegen iedereen van zijn familie en leefde nog lang en gelukkig.
MAKER IS JENSVANDERLINDEN.
EN BEDANKT