0.1

1K 37 41
                                    

0530****"Çok yorulmuş olmalısın"

Ebru çevrimiçi

Ebru yazıyor...

Ebru"Neden?"

0530****"Bütün gün beynimin içinde koşturup durdunda o yüzden "

Ebru"Vayy afilliymiş çocuk ama Etkilenmedim :')"

0530****"Tüh be desene bosun uğraştım ha bide çocuk deme lazım olur😏"

Ebru "elemana ihtiyacim yok" 😉

Ebru "ve ayrıca kimsin?"

0530****"Akın ben"

Ebru"bana ne?yazma sebebin?"

0530****"kayd etseydin de Profil resmini  görseydim seni 2 aydan bir görüyorum zaten ☹️"

Ebru"2 ay derken?"

0530****"az kaldı ay ışığım seni o pavyondan kurtaricagim geceleri şarkı soylediğini ve babanın annenin ölümünden sonra seni pavyona sattigini hatta senin hakkında çok şeyi biliyorum  derserinle çok uğraşıp tıp universesini kazanmak istediğini hatta tüm arkadaşlarının problemlerini dinleyip kendi problemlerini unuttuğunu da biliyorum ben senin sesine aşık oldum zaten eminim bir birimizi tanımağı sende çok isterdin! Şimdi sadece bana bir şans ver de bir birimizi tanıyalım :D"

Ebru yazıyor...

Ebru çevrimiçi

Ebru yazıyor...

Ebru"Kimsin sen ?"

0530****"Beyaz atlı prensin."

Ebru"Ve bu prenses senin zirvalarini dinleyemez üzgünüm engel yiyeceksin.."

0530****"Dur" (iletilemedi)

0530****"ahhh gercektenmi" (iletilemedi)

0530****"şimdi yeni bir hat almam gerek" (iletilemedi)

0530****"Uğraştırıyor sun beni güzelim"(iletilemedi)

0530****"senin peşini burakmıyacağımı biliyorsun dimi ne olursa olsun sende beni seviceksin ve buna adım gibi eminim iyi geceler :')"(iletilemedi)

Vayy Bu kitap tutarmi sizce ?

Hadi bakalım hayirlisi

~Ay ışığım~ [Texing]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin