Part ~ 1

778 27 0
                                    

Part~ 1

” သားရယ္ အ့ဲလိုစိတ္လိုက္မာန္မာေတြမလုပ္ပါန႔ဲ သားအခုလိုေက်ာင္းမသြားပဲ ဖေအကိုအရြ႔ဲတိုက္ေနလို႔ဘာထူးမွာလဲ သားက လိမၼာပါတယ္ သြားလိုက္ေနာ္ ေမေမသားေက်ာင္းသြားဖို႔အကုန္ျပင္ဆင္ၿပီးၿပီ”

” ဘာလဲ မာမီကသားကိုေက်ာင္းအတင္းသြားခိုင္းၿပီး ဒယ္ဒီန႔ဲကြာ႐ွင္းဖို႔အေၾကာင္းပဲေျပာဦးမွာမလား”

” အ့ဲလိုမဟုတ္ပါဘူးသားရယ္ ေမေမတို႔က အေကာင္းဆံုးျဖစ္မယ့္အရာကိုေရြးခ်ယ္ေနၾကတာပါ ”

” ေတာ္စမ္းပါဗ်ာ မာမီတို႔ကမခ်စ္ပဲန႔ဲ ဘြားဘြားက အတင္းေပးစားလို႔ဒယ္ဒီန႔ဲ ယူလိုက္ရတာမလား သားကိုေရာမလိုခ်င္ပဲေမြးခ့ဲရတာမလား ”

” တိတ္စမ္း Seungri ဒီလိုစကားမ်ိဳးေတြဘယ္ကေန တတ္လာတာလဲ ငါကအေမဟ့ဲ ကိုယ့္သားသမီးကို မခ်စ္ပဲေနမလား ”

” ေတာ္ပါေတာ့ဗ်ာ ေတာ္ပါေတာ့ ဘာမွမၾကားခ်င္ေတာ့ဘူး အခုမာမီျဖစ္ေစခ်င္တာက သားကို ေက်ာင္းသြားခိုင္းတာမလား အ့ဲတာဆို ေက်ာင္းသြားၿပီ မာမီတို႔ဘာသာ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ ျဖစ္ခ်င္တာသာ ျဖစ္ၿပီးေနခ့ဲေတာ့ ”

” ေနဦး ဒါ႐ိုက္ဘာခြၽဲကို လိုက္ပို႔ခိုင္းလိုက္မယ္ ”

” မလိုဘူး bus န့ဲပဲသြားမယ္ ကားအေကာင္းစားႀကီးန႔ဲလိုက္ပို႔လို႔လဲ ကြၽန္ေတာ့္ဘဝက လူအမ်ားအျမင္မွာ သူေဌးသားတစ္ေယာက္အျပင္မပိုပါဘူး ”

” မင္း ဘာလို႔ဂ်စ္ကန္ကန္ေတြျပန္ေျပာေနတာလဲ မလိုခ်င္ဘူး လိုက္ပို႔ခိုင္းလိုက္မယ္ ထမင္းဘူးယူၿပီး အိမ္ေ႐ွ႕မွာသြားေစာင့္ေန သြား ”

_သူ႔အေမရ႕ဲ အမိန္႔ဆန္တ့ဲစကား​ေတြကို ဘာမွျပန္တံု႔ျပန္ျခင္းမ႐ွိပဲ လြယ္အိတ္လြယ္ ထမင္းဘူးယူၿပီး အိမ္ေ႐ွ႕ထြက္ၿပီး လိုက္ပို႔မယ္ကားကိုေစာင့္ေနလိုက္တယ္..........................

” ကြၽန္ေတာ္ ဒီလိုဘဝႀကီးကိုမုန္းလိုက္တာ အသက္႐ွင္ေနရတာ ပင္ပန္းလိုက္တာ လြတ္ေျမာက္ခ်င္ပါၿပီကြာ ”

_အေတြးေပါင္းစံုန႔ဲ ေခါင္းငိုက္စိုက္က်ၿပီးရပ္ေနတ့ဲ Ri အနားကို ကားရပ္လိုက္ၿပီး ဒါ႐ိုက္ဘာခြၽဲ ကားေပၚက ဆင္းလာလိုက္တယ္

အခ်စ္ရ႕ဲေစၫႊန္းရာ (Zawgyi + Unicode)Where stories live. Discover now