Hej då oskulden!

18.6K 59 3
                                    

Efter fem minuter kommer en kille i 20 års åldern in i rummet och presenterar sig som Alex. Han ber mig följa med och jag gör som han säger. Vi går mot ett rum några korridorer bort och han öppnar dörren. Inne i rummet så finns en säng, en garderob, ett bord och på väggarna hänger det fullt med handbojor och även på sängen finns det handbojor.
Alex säger till mig att lägga mig på sängen och jag gör som han säger. Han spänner fast mina händer och fötter i handbojorna så att jag ligger som ett kors och sedan går han bort mot skåpet.
- Vad ska du göra med mig? frågar jag ängsligt.
- Vad tror du? säger Alex med ett flin på läpparna.
- Okej, här inne har vi några regler. 1. Inget gråtande 2. Inget rymmande och 3. Du gör exakt vad du blir tillsagd! Uppfattat? säger Alex.
- Uppfattat, säger jag förskräckt.
Alex plockar fram en hel låda med sexleksaker och ställer den på bordet. Han går närmare sängen och sliter av klänningen så den går sönder och sen knäpper han upp bh-n och börjar massera mina bröst. Jag släpper ur mig ett stön och ser hur Alex flinar. Han letar sig ner och när han kommer till troskanten så sliter han sönder de och börjar stryka sina fingrar över min slida. Jag släpper ut yttligare ett stön och sen trycker Alex in två fingrar i mig och jag stönar och vibrerar. Han tar upp en dildo ur lådan och trycker in den i mig, väl inne sätter han på vibrator och jag skriker och stönar som bara den. Alex ställer sig upp och tar av sina kläder och sen letar han sig upp till mitt ansikte och trycker in sin kuk i min mun, han säger åt mig att börja suga och jag försöker så gott jag kan. Han drar sig missnöjt ut ur min mun och går ner mot min slida igen. Han stänger av vibratorn och drar ur dildon. Jag tror äntligen det är över men så känner jag hur han trycker in sin jättekuk in i mig och det gör så fruktansvärt ont. Hans kuk var säkert tre gånger så stor som dildon han tryckte in först. Jag skriker och gråter men Alex bara fortsätter. Han drar sig ut och går fram mot garderoben, han plockar fram en piska och slår mig hårt på låret.
- INTE GRÅTA SA JAG!
- Förlåt Alex, ber jag om ursäkt.
- Här inne kallar inte mina horor mig för mitt riktiga namn! skriker Alex.
Han går fram mot mig och börjar slicka på mina lår och runt min fitta, jag stönar och vibrerar och tillslut kommer min orgasm och jag känner hur det rinner ner och jag blir alldeles våt. Alex knäpper loss mig och går bort med mig mot en vägg där han spänner fast en arm.
- Nu ska du runka av mig, säger Alex.
Jag börjar runka av Alex och efter några minuter kommer han över hela min mage och mina bröst. Han släpar mig tillbaka mot sängen och spänner fast mig igen. Han känner på mina bröst.
- Jo dina bröst är tillräckligt stora så nu är det dags för lite doggy.
Han kör in kuken i röven på mig och börjar. Efter tio minuter så är han nära på att komma.
- SNART KOMMER JAG SKYNDA Å SUG AV MIG!
Jag vänder mig om och börjar suga, efter bara några sekunder kommer han i min mun och det smakar salt och alldeles vidrigt. Jag sväljer det och fortsätter suga. Alex stönar och jag känner hur jag blir upphetsad av hans stön. Han tackar för sig och vi klär på oss. Vi går ut ur rummet och går mot mitt tilldelade rum. Jag går in och Alex låser dörren. Jag går fram till toalett dörren och ställer mig i duchen, jag vet att de kan se mig genom spegeln men jag känner mig så smutsig.

Kidnappad för vad!?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora