Dupa 3 ani, eu si Vladimir suntem impreunaaaaa de 2 ani, 6 lui si 4 zileeee. Nu are rost sa va explic cum am ajuns sa fiu cu el, dar pot spune ca am "eliminat-o" pe Irra :)))
Este ora 9:30 si trebuie sa ma apuc de teme.
Bzzd bzzd bzzd
-Buna iubire
-Buna love
-Am o super veste
-Sa te aud
- In seara asta bagam party in Trend, bilet VIP, ca pentru printesa mea.. Te iau la 22:00, iar dupa ramanem la hotel, tot ca VIP-urile :)))
- Bineinteles. Te iubesc! :*
Dupa 6 ore de scoala, ajung acasa si ma pregatesc pentru petrecere. Imi iau o rochie rosie, cu spatele gol, lenjerie neagra cu dantela, platforme rosii si un plic auriu.Machiajul meu este lejer, buze rosii, iar parul bucle.
Nici nu termin bine si ma uit la ceas, este 21:55, iar love ma suna
- Iubire, sunt in fata casei.
- Acum cobor.
Ajung in masina si mergem catre petrecere.
Dupa 4 ore de dans,tigari,alcool,ma simt obosita asa ca mergem catre hotel.
Ajungand in camera de hotel, intru in baie pentru a imi face un dus.
Imi dau rochia si lenjeria jos si intru in dus. Pornesc apa si la gelul de dus sa ma imbie cu parfumul sau de zmeura si vanilie.
De odata usa dusului se deschide, Vladimir intra complet gol langa mine. Ma ridica in sus, astfel picioarele mele inconjurandu-i talia. Buzele se ating intr-un sarut pasional, iar limba sa capata putere. Continua saruturile pe pieptul meu si apoi mai jos... Ma facea sa gem de durere si placere in acelasi timp, buzele sale imi mangaiau corpul simtindu-le ca si cum ar fi niste petale de trandafiri. In momentul in care a intrat in mine am inceput sa-i stig numele V-V-Vlaaa-ah, pentru el fiind ca un rasfat. Seara a continuat in doi pana dimineata..
-Buna dimineata!
-Buna dimineata!
-Nu credeam ca te-am obosit atat de rau...
-Pai cat este ceasul?
-12:45
-Vai, trebuie sa merg acasa, acum. Voi lua un taxi..
-Te pot duce eu daca vrei.
-Nu, multumesc
M-am pregatit, si am plecat spre casa.
Cand am ajuns acasa, m-am apucat de teme. Apoi am iesit cu Casandra, cea mai buna prietena a mea la cumparaturi.
-Haide pana la raionul cu lenjerie intima, vreau o surpriza pentru Vladimir.
-Si cam cat de sexy crezi ca te vrea?
-Atat de sexy incat sa nu ma mai domine el, ci eu pe el.
-Am inteles, trebuie sa fi tu, ca de dominat ii domini pe toti....
Asa ca hai sa nu mai stam aici ca am impresia ca toti barbatii se uita la noi.
-Ok, haide sa megem sa achitam ceea ce am cumparat si sa mergem la un suc.
CITEȘTI
My diary
RomanceStiu.... e greu, ma aflu aici, in postura de a scrie ganduri, sentimente, stari... Cine sunt eu? Pai sa-mi fac prezentarile: eleva, mai exact boboaca, la un colegiu "de renume", Cunoscuta sub numele de Jessica, prietenii spunandu-mi Jess, considera...