got7?

100 8 17
                                    

Min pov.

Baby shark du du du
Baby shark du du du
Baby shark~

Ringtone telefon ku berbunyi mengacau suasana percutian aq.Tak boleh ke sehari tu bgi aq tenang.Dahlah asik lupe nk tukar ringtone tiap kali telefon aq berbunyi ia akn buat aq terkejut(?)

Hello"jawapku pada boss aq dgn nada malas.Ni bos kamu yg kacak lagikan baik ni nk bagi tau ada pelatih yg dtg ke syarikat kita jika nk tau lebih lanjut asilelah kesini"katanye panjang lebar.

What da fish!!apeni boss bagi saya cuti 2 minggu tapi ni lom seminggu dah suh balik"aq dah memprotes sbb bos aq ni.

Alah nnty kamu ganti ler cuti tu"kata boss aq.Emm ok,20 minit lagi saya sampai"lalu aq ambil kunci kereta dan naik keperut kereta dan memecut laju ke syarikat yoohit(asal byk sgt dan ni?)

//yoohit//
Nampaknye semua dah berkumpul so aq pon masuk watpe nk tunggu kat luar an?

No one pov.

Semua yg berada disitu memandang aq yg baru je samapai.Rase kekok,rimas dan mcm nk buat kuak lentang(?)dan balik ke rumah.Sory lambat jln jam"kata min pada yg lain

Ok min harini saya nk knl kan kamu pada 7 org pelatih yg akn bekerje disini"kata bos min.Wait!what 7 namja ramainye ingt sorang-_-.Ok"jawap min ringkas.

Min pov.

Selepas bos aq memberi tugas pd aq.Mereka bertujuh perkenalkan diri masing2.Annyeong haseyo nama saya kim namjoon panggil rapmon/rm dan ni ialah kim seokjin,min yoongi,jung hoseok,park jimin,kim taehyung dan jeon jungkook.Dan kami bts"jawap mereka serentak.Bergitu energy diorang kenalkan diri..

Dan lagi satu kamu bkn seorang je min akn ade yg teman kamu"kata bos ku.Hai min! Lama tak jumpe"seseorang menyapa aq dri belakang dan....

Omo!yurin dah lama tak jumpe kau,kau sihat?"tnye ku teruja.park yurin kawan aq semasa sekolah rendah dan menengah tapi kami terpisah sebb sambung belajar.

Sila sedih guys😌

ehem2"ni yg tak suka ni baru nak wat drama sedih sikit dah kacau lak org tua ni.

Kami sambung pada perbincangan dan aku diarah kan oleh boss utk sediakan bilik diorang tuk tido.Takkn nk biar diorang tido lantai.

5 minit kemudian~

Ok guys,ni bilik korang no.112(perlu ke nombor mcm hotel plk)dan ni kunci.Bilik ni luas cukup untuk tujuh org...

Terima kasih err...."kata jin tergantung sbb tak tau nme aq.Aku lupe nk introduce tadi.

Nama saya kim yeonmin panggil saya min"jawap ku.

Terima kasih min"kata jin sambil tersenyum lalu aq beredar dri situ..

Jin pov.

Selepas aku berbual dgn min tdi kami pon masuk untuk melihat bilik tidur kami.Cantik

Tapi aq perasan taehyung ni asik tgk min tu.Suke ke?persoalannye patut ke aq tnye die?.Wui taehyung kau tgk sape?"tnye ku pada taehyung padahal aq tau die tgk siapa.Actorlah sikit an?

Emm..takde sape dah lah aq nk masukkn baju dalam almari"katanye mengelak lah tu😌

V pov.

Aku hanye diam mendgr ape yg dikatakan oleh min dan jin.Sehingga die beredar dari sini aq hanye memandang nye.Tapi boleh plk kantoi ngn jin hyung.Yang paling tak boleh bla semua pandang aq.Rse nak terajang je sorang ii lagi ii jimin dgn si kookie ni.You got not jams(?)

No one pov.

Korang pukul 7:00 pgi esok kita kene kumpul so kita kene pakai baju warna hitam yg disedia kan tau"kata rm.

Ok!"jawap mereka ber 6 serentak.

//pagi//

Semua sudah pon berkumpul di bawah.Dan min sudah pon bersiap dgn pakaian serba hitam dan berseluar jene dgn rambut yg diikat satu.Ok memandang kan semua sudah berada di sini saya nk beritahu yang ahli got7 sudah pon melarikan diri ke dunia mindland(aq hentam je:')Dan mereka akn kuasai dunia itu"kata bos aq.

Mcm mne boleh terlepas"tanye yurin.Mereka licik jadi diorang akn guna byk cara untuk lps kan diri"jawap ku.

Siapa got7?"tanye seorang mamat putih yg bernama suga.Got7 tu ade lah penjenayah terkuat dinegara ini dan kita kene sentiasa bersiap sedia"kata bos ku...



TBC....

Uhuu hambar an? Saya nk bagi tau yg cerita meet jjk tu ditukar pada cerita yg ini magic spy.Harap maklum~

Vote and comment ye💕 ㅇㅅㅇ

[OG]Magic Spy||BTS||Where stories live. Discover now