Krek!!!
Tombol pintu dikuak oleh seseorang terperanjat min dan yg lain.Rupenye jk yg masuk mati ii ingt kan got7😂
Tak guna kau jungkook ingt siapa tadi"kata rapmon sambil buat mukaWuu..banyaknye senjata api boleh buat masak tk?"tanye jin -_-
Tak lwk hyung"kata jimin dan si jin hanye tersengeh.Guys aq dah jumpe ni senjata ni digunakan semasa perompakkn kedai emas guan lin(?)"kata min dgn yurin dan bts.Ini pedang ke parang ni panjang betul"kata suga dgn riak wajah teruje ke ape tak tau.Ni parang weh...kalau ni pdg dah lama aq curi bawa balik"kata min.
Taehyung nah ambik ni aq nk kau check...sebb aq pasti ni bkn made in korea
Ok!!!!"belom sempat taehyung nak tengok parang tu tiba ii lampu disitu terbukak.....
Pak!pak!pak!(sakai betul bunyi😂)
Bunyi tepukan tangan oleh bambam memecah kesunyian di ptg hari.Eh?
Kau ingat kitorang tak tau ke kau dtg sini sbb ape CIK MIN"kata bambam dan sengaja menekan kan namenye sambil smirk...
Inikan yg kau nak"jackson menunjuk kan satu bekas virus yg kecil tapi berbahaya...
Senang cerita serahkan dan kau bebas"kata min tenang.
Ingt semudah 123 ke aq nk serahkan"kata mark sambil ingin menumbuk min secare tibe ii tetapi sempat kerane min sudah elak terlebih dahulu dan menumbuk muke mark yg peloles tu....rasekanlah tumbukan seorang perempuan bername min...dah mereka berdue berlawan diikuti dgn yurin dan member yg lain..
Tetapi got7 seperti sudah sedia mereka lebih handal berlawan tetapi itu bukan penghalang untuk mereka terus berlawan.
Min ditolak mark sehingga tercampak kedinding tapi min tetap mampu berdiri walaupon badannye sakit tetapi baru sahaja min mahu berlawan kembali tetapi jackson menyuntik virus keleher min dari belakang secare tiba ii.
Arhhhh!!!"min menjerit kesakitan
MIN"jerit bts dan minMin pov.
Walaupon terase sakit akibat hentakkn dinding tetapi aq cube untuk berlawan kembali tetapi aq tak sempat sebab tibe tibe je seseorang cucuk virus itu ke leher ku.
Kepala aq pening dan penglihatan aq kabus yang aq dgr adalah suara yg memanggil aq dan semua menjadi GELAP.
V pov
Aku sedang berlawan dgn seorang ahli got7.Bambam.Die mmg pandai berlawan aq hampir je dibunuh olehnye.Tetibe aq mendengar jeritan seorang perempuan aq kenal sura tu.Itu suara min.Dia...dia di suntik oleh jackson dri belakang...Min"jeritku tampa fikir panjang aq menolak bambam dan pergi ke arah min dan yg lain pon mengikuti ku.Got7 larikan diri setelah menyucuk virus.
Min bangun bertahan kitorang akn bawa kau balik"kata ku sambil mengangkatnye secare bridal style.
Kami keluar dri tempat tu dan pergi ke kereta dimana kami letak sebelum masuk ke sini.
Suga pov.
Aq memapah yurin kerana kakinya sakit.Kami risau jikalau ade ape ii yg berlaku pada min kerana die adelah ketua bagi pasukan kami tapi pada mase yg sama aq rse seronok dapat tenung muka yurin sambil memapah die pergi kekereta.
Adakah aq fall in luv dgn yurin?Aq tau aq takde swag dalam ff ni.Nyampah😑
V pov
Aku yurin dan bts hanye melihat dan tunggu min sedar.Sekarang kami dekat bilik rawatan yoohit...peralatan yg canggih dah moden menarik perhatian kami.Terase bkn 2020 tetapi aq rase mcm kat tahun 2090😂
Suga pov.
Aq memapah yurin yg kakinya sakit akibat terseliuh.Aku rse seronok dapat tenung muka yurin adekah aq suka die.Aq tau aq takde swag dalam ff ni sila kecam author.Tapi pada mase yg sama aq risau sebb min selaku ketua pasukan kami telah ceder.
V pov
Aq yerin dan bts sedang menunggu min sedar.
Seorang nurse beritahu kami yg virus bahaya tu dah merebak keseluruh badan min dan boleh bawa maut tetapi min berbeza sebab die masih boleh bertahan.Lega kami dgr
No one pov
Sabar ye yerin kitorang pasti min kuat"kata jungkook dan jimin nmpk muka diorang sedih.
Yerin hanye tersenyum nipis.Korang mmg dah knl dari kecik ke?"tanye rapmon pd yerin.Haah saya knl die dari darjah 1 kitoeang knl pon sebab dia banyak tolong saya dari kene buli"jawap yerin
660 words
Tbc...
YOU ARE READING
[OG]Magic Spy||BTS||
FanfictionHanya rekaan semata-mata tidak ada kena mengena dengan yang mati kecuali yang hidup. Ok,jokes je😂 ⚠WARNING!!!! ⚠Hanya rekaan,so pape yang mengarut diabaikan ⚠Typo berleluasa ⚠Idea aq 100%,kalau ada yang sama hanya kebetulan sahaja... ⚠Baru nak bela...