|Everything depends on my mood| 2.rész

57 1 0
                                    

-Akkor mit szólnál ha csinálnánk egy covert youtubera? -kérdezte Andor.
-Ho-ogy mi ke-t-ten? -mondtam meglepődve. Imádok énekelni de Andor hangját meg sem közelíti az enyém.
-Nem is tudom... -mondtam kicsit félve.
-Naaah légysziiivess! -nézett Andor boci szemekkel.
-Najo.. Legyen! -mondtam mosolyogva.
-Jupiiii!! -mondta Andor mint valami kis 5 éves. De annyira aranyos volt.
-Akkor 7-kor nálam?
-Ott leszek! -mondtam,majd megöleltem Andort és elindultam a biciglimért. Haza tekertem egész gyorsan mert nem laktam messze a lovardától. Ahogy a házunk elé értem a telóm röktön érzékelte a wifit. Elkezdett pittyegni. Amikor be értem a házba levettem a cipőm, kabátom, sapkám,sálam. Be mentem a konyhába köszönni anyának.
-Szia Anyuu! -mondtam miközben megöleltem.
-Szia Kicsiim!Milyen volt a lovarda?-kérdezte mosolyogva
-Nagyon jó. De lenne egy kérdésem elmehetek este Andorhoz? Ott aludni.Légysziiiiiii!-könyörögtem
-Igen! De vigyázz magadra! Mikor indulsz? -kérdezte.
-Elmegyek fürödni és hajat mosni,veszek fel valami tiszta ruhát mert a mostani csupa sár meg ló szőr.Utána megyek! -mondtam.
-Rendben de nekem mennem kell hamarabb.
-Oksi.-Mondtam és nyomtam egy puszit az arcára. Megmostam a hajam, megszárítottam, majd kivasaltam. Oda mentem a szekrényemhez majd kerestem valami ruhát. Végül a választásom egy bő fekete póló lett,egy fekete falmerral majd még egy fekete és egy szürke scrunchie lett, plusz még egy karkötő amin egy patkó volt. Vettem az Andornak is egy olyan patkós karkötőt ami ilyen barátság karkötőnek szánok. Nekem szürke, Andornak meg fekete. Az ő karkötőjét bele raktam a táskámba. Sminket nem rakok fel mert minek, inkább úgy voltam vele, hogy egy kis Labellót rakok a számra és ennyi.Mikor ezekkel kész lettem jöhetett az a rész amit a legjobban szeretek,bepakolni abba a táskába akit viszek Andorhoz mert ugye ott alszok. Dúrkáltam a szekrénybe a ruhákért közben anya bejött elköszönni mert délutános és már így is késésben volt és innen Dömösről még 1 óra neki Pestig.
-Jó legyél Amira! -mondta igazi aggódó anya ként.
-Nyugi anya minden rendben lesz! Andor nem eszik embereket, legalább is remélem.-ezen mind 2-en fel nevettünk. Amikor anya elment én már majdnem kész voltam már csak a pizsoma kellett. A pizsomám egy olyan Billie Ellish pulcsi lett amit még Andortól csórtam el. Szerintem azóta sem tudja.Nadrágként pedig egy sima hosszú puha nadrágot választottam.
Amikor kész lettem felkaptam a táskám és elindultam felkapni a kabátom és az egyéb dolgokat. Még csak 18:34 volt és 7-re kell mennem de már elindultam. Felvettem a sárga kabátom a fekete csizmám majd a sárga sapkám és a fekete sálam. És persze a fülhallgató sem maradhatott ki a fülemből. Amikor kitoltam a biciglit bekapcsoltam a telefonomon a Billie Ellish Bad guy-t. Szokásosan énekeltem egész úton. Oda értem Andorhoz, becsengettem. Andor kinyitotta a kaput majd szorosan megölelt.Viszont most máshogy ölelt... Sokkal szorosabban oda húzva magához. Ami jól esett. Nem tudom miért. Lehet többet érzek iránta mint barát?! Vissza öleltem.Úgy álltunk ott kb olyan 1 percig. Aztán már lefagyott kb a lábujjam is szóltam Andornak, hogy menjünk be mert befagy a seggem is.Ezen mind ketten jót nevettünk.
-Örülök, hogy eljöttél!-mondta mosolyogva Andor.
-Én meg annak örülök, hogy itt lehetek.-mosolyogtam vissza.
-Nah akkor felvesszük a Covert?-kérdezte.
-Igen! -mondtam.
-A Billie Ellish Bad guy jó?-kérdezte kedvesen Andor.
-Persze! -vágtam rá ugyan is az a kedvenc zeném.Andor közelebb jött..Majd hirtelen megölelt és oda súgta hallkan:
-Gyönyörű vagy!
-Köszi! -mondtam hallkan és átöleltem.

|Everything depends on my mood|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora