I

637 51 5
                                    

Nu voi scrie prolog. Vă bucur mentan cu noul capitol. Am emoții și sper din suflet să vă placă. Deci sunteți gata?

GO!!!

A

lcoolul i-a uimit mintea. Îl apucă pe primul tip pe care îl întâlnește în cale și merge cu el în zona VIP. Este pregătită pentru orice, doar să-și uite fostul, care i-a rupt inima mică și cristalină.

"Poate măcar ne cunoaștem?" mormăie tipul, atârnat peste tine"Mai târziu"

Se apleacă și o sărută. Atât de nepoliticos și puternic încât devine dezgustător. În primul rând, bluza ei zboară în colțul camerei.

Străinul îi strânge pieptul atât de tare încât involuntar devine rănit. În scurt timp fustă zboară să îi țină companie bluzei. Tipul pune mâna pe drumul spre plăcere între picioarele fetei și apasă ușor.

Apoi, scapă de hainele sale, rămânând în boxeri singur. Și acum, amândoi sunt deja în lenjerie, amândoi au emoție și sete unul pentru celălalt.

'Acționezi ca o curvă!Dormi cu un străin oare este o soluție mai bună decât să vorbești cu fostul, nu?' - vocea interioară încearcă să o raționeze, dar se pare că nu reușește.

Tipul îi scoate sutienul de dantelă neagră și îi strânge pieptul și mai mult. Apoi înlătură marginea piloților și introduce două degete care se joacă cu ea.

În timp ce își unduiește spatele, mai încearcă să-și țină respirația, astfel încât gemetele să nu fie zgomotoase, dar nu îi iese nimic.

Înțelegând că era gata, tânărul scoate de pe ea ultima bucată de țesătură, aruncând-o împreună cu boxerii săi în centrul camerei și desfăcându-i lenet genunchii, intră prudent.

Scăpă un țipăt mai mult ca un mârâit. Bărbatul se apleacă peste ea și o sărută. De ce apare un sentimentul că acest sarut este prea murdar?

'Gândește-te ! Faci sex cu un străin și te interesează doar acest sărut?'

Iar spatele băiatului s-a transformat într-o mizerie din cauza zgârieturilor, fata deja țipând în sărut, iar dezlipindu-se "Nu mai pot" șopti ea

Tânărul zâmbește și mărește tempul, făcând-o să urle și mai tare. El însuși nu suportă. Terminând pe un cearșaf căzând imediat lângă fată, înfășurat într-o pătură.

'Poate acum putem să ne cunoaștem ?" întreabă tipul, dar ea nu răspunde, pentru că deja a adormit.

Trezindu-se, Euna se apucă imediat de cap "Hmm, cât am băut ieri?" își pune întrebarea mental, dar nu își putea aminti nimic, gol.

Trezindu-se își întoarce capul într-o parte și vede un tip pe cealaltă parte a dormitorului, dar totuși aproape de ea.

"Într-adevăr ?" spune fata dându-și seama "Da" răspunde cu o voce adormită și nu tocmai trează

Tânărul întoarce capul spre fată, pe față îi este citită nedumerire "Ți-am zis ieri că trebuie să facem cunoștință" spune băiatul zâmbind "Ce a fost ieri?" întreabă fata nedumerită

"Oh, o mulțime de lucruri. Dar, sutienul tău are nevoie de o reparație." în ochii fetei totul se făcu negru "Doamne." doar asta mai putea spune.

"A fost interesant, nu ți-a plăcut?" întreabă zâmbind tâmp fata făcând impresia că sau încordat mușchii feței și nu poate nici cum să dea jos acest zâmbet

Only...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum