Dymytrij = Tučně
Xenie = normálněNesnáším to! Pomyslela si Xen, když šla kolem zakázaného lesa aby si mohla zastřílet z luku. Nechápu proč zrovna zakázaný les, v týhle oblasti je to jedinej les, široko daleko, proč ho naše zem nevyužívá? Stále víc a víc se k lesu přibližuje, až stojí na samostatném okraji lesa. ,, Nevypadá to tu tak hrozně....Je tu celkem hezky...hihi'' Lehne si do jemného mechu a zády se opře o skalku co tam je. ,, Škoda že tohle se mnou nevidí moje sestra....." Trošku posmutní, ale smutnej škleb je ten tam, když uvidí letět kolem ní velikého motýla.
Potřebuju je jít najíst, nebyl jsem na lovu už 3 týdny a pěkně hladovím, problém je v tom, že se vyžívám v cizí bolesti, ale ne když ji způsobuju já..... Jde směr les, ano, do zakázaného! ,, mám hlad jako nikdy....dám si cokoliv co se zaplete pod moje ruce" V kalhotech, vysokých botech té doby, volné haleně a s opaskem na kterém se mu houpe nějaká pistol vejde do lesa a ráduje si to co nejdál. Nechává se vést instinktem, ale co nebo spíš koho najde ho udiví na tolik, že si ji nejdřív jen úžasle prohlíží, dokud se nevzbudí.
Když se probudí zjistí že ji někdo sledoval...,, H?!!! K-kdo jsi?!" * Namíří na něj z leže šíp v napnuté tětivě luku.
Je krásná.... a nebezpečná ,,nemusíš se mě bát....jsem......"Takže, první kapitolka za námi, líbí se vám? Doufám že ano! 😊
ČTEŠ
Příběh Hybridů
Vampirosnevím proč mě to napadlo, začala jsem tohle psát asi ve 2 ráno s tím že jsem se nudila ve vlaku na cestě pryč, lehce středověké, objevují se nevhodné chvilky....toď asi vše co by jste měli vědět